23 mai #2

38 7 1
                                    

(Lisa Pov.)

   Mă grăbesc spre fosta casă a lui Ray. După ce a plecat...atunci, casa a rămas părăsită. Am primit un mesaj de la un anonim care zicea că Ray are probleme.
   Ploaia se lovea de pământul uscat, acum umed. Câteva tunete se auziră și ploaia se năpusti asupra orașului.
   Ajung și observ ușa deschisă. Intru repede și ajung să ies pe ușa din spate, care era și ea deschisă.
   Prin ceața deasă am putut observa o siluetă stand pe banca din curte. As putea recunoaște chipul asta dintr-o mie.
   Mă apropii și îl întreb.
   "Este bine, Ray?"
   "Da. Ți-am trimis mesaj ca să-ți înapoiez asta." îmi zice și îmi înmânează un breloc. "Ți-a căzut atunci când te-a bătut tipul ăla în curtea școlii. Scuze, că nu l-am adus mai devreme." zise și se ridică.
   Îmi privesc brelocul. Brelocul ce înfățișa o inima frântă.
   "Ray, unde ai fost? De ce n-am mai vorbit? De ce fugi de mine?" îl întreb.
   "Nu te mai băga în problemele altora." îmi zise și dădu să plece.
   "Stai!" Țip in urma lui iar el se oprește.
   "Ți-am mai spus și ți-o mai zic: nu te mai băga în problemele altora!" urla el întorcându-se și uitându-se fix în ochii mei.
El nu-și dădu seama că picaturile de apa de pe fața mea erau de fapt lacrimi, nu picături de ploaie.
   "De ce? Parcă eram o răzgâiată, nu?" Îi spun cu indiferența."Nu poți tine totul pentru tine. Putem trece prin asta împreună" îi spun apropiindu-ma mai mult de el
   Însă el se întoarse și își continuă drumul. Doamne ce-am făcut?
Rămân cu privirea în pământ și un suspin îmi scapă.
   "Dacă tot vrei sa ajuți... nu-ți mai băga nasul" îmi zice peste umăr și plecă, lăsându-ma in ploaie.
   "Dacă stau in ploaie o sa răcesc, mai ști?" îi zic iar el mă auzi
Se opri și ramane câteva secunde îngândurat. Intre timp, eu îl iau prin surprindere și îl îmbrățișez pe la spate.
   "Nu mă lăsa în seen" îi șoptesc.
   Dar el nu mă ascultă și se desprinse din îmbrățișarea mea. El dispăru imediat din peisaj iar eu continui sa plâng în curte. De acum și străinii te rănesc.

________________________

Salut. Azi e o zi specială. Veți vedea de ce. Ce credeți că se va întâmpla în continuare?

StalkerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum