20 mai

71 5 6
                                    

   Au trecut șase luni.
   Șase luni în care nu l-am mai văzut.
   Șase luni în care n-am reușit să iau legătura cu el.
   Șase luni în care Taylor îmi tot zicea ca Komert il va găsi.

   Dar nu l-a găsit.

    Mă trântesc in pat oftând. Încă o zi ce a trecut fără nimic special. Telefonul vibra și îl verific.

Număr necunoscut: Sal. Cmf?

Lisa: Cine ești?

Număr necunoscut: A da, am uitat că nu cunoști numărul meu nou. Sunt Douglas.

Lisa: Oh, salut Douglas. Eu fac bene, tu? :))

   Douglas e unul dinte colegii mei de clasă. S-a transferat acum câteva luni la școala noastră și ne-am împrietenit la ora de desen, când a vărsat vopsea roșie pe mine. De atunci am păstrat legătura și pot zice că în ultimele luni petrecute el m-a făcut să uit puțin de...Ray.

Douglas: Ce zici să mergem în club diseară? :)) Ne mai distrăm și noi.

Lisa: Nu știu ce să zic. Cred că da.

   Fă. Fă nu accepta fă. Ăsta vrea să te violește fă. Fă stai fă. Îmi șoptește conștiința.

Lisa: Sau poate nu. Nu știu ce să zic, cluburile nu prea sunt genul meu.

Douglas: Haideeeeee. Nu stăm mult dacă nu vrei, promit. 😋

Lisa: Cine mai vine?

Douglas: Taylor, Komert nu știu el a zis că mai stă să îl caute pe...ști tu, da poate vine. Și...atât.

Lisa: Bine. Să mă iei la 6 ;)

Douglas: 😊😚😚😚

Lisa:😙😙😙

  
   Închid telefonul și îl las pe pat. E timpul să mă pregătesc. Fac un duș cald și după îmi usuc parul rapid. Ma îmbrac și îmi prind părul.

   Dar renunț la rucsac căci oricum n-am ce pune în el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Dar renunț la rucsac căci oricum n-am ce pune în el.
   Peste zece minute aud o bătaie în ușă.
   "Sal." zise Douglas zâmbind ștrengar.
   "Tu tot în lumea virtuală ai rămas." râd eu de el și îl iau în brațe.
   "Arăți super." mă completează el. "Mergem, domnișoară Aryan?" mă întrebă el întinzându-mi brațul ca un print, luând o postură 'regală'
   "Sigur că da, domnișorule Mcgyv." zic luându-l de braț într-o postură identică cu a lui.
   Când ajungem la mașina lui începem amândoi să râdem ca niște fraieri. No, că nici nu suntem.

   "But you'll never be alone!
    I'll be with you from dusk till dawn!
    I'll be with you from dusk till dawn!
   Baby, I'm right heree!" cântam eu și Douglas melodia lui Zayn ca doi proști.
  
   El oprește în fața clubului unde se auzea muzica de afara.
   Ieșim din mașină și îi vedem pe Taylor și Komert in fata ușii clubului.
   "Ați ajuns in sfârșit!" țipă Taylor peste muzica dinăuntru.

   Intrăm și văd deja o mulțime de oameni ce dansau pe ringuri, alții pe la baruri, alții admirând fetele ce se mișcau provocator la barele/bările *care-i pluralul de la bară? 😅😂* de pe unele mese amenajate special. Doamne, nu-mi zi că ăsta m-a adus într-un club de striptease.
   "Haideți acolo la o masă!" țipă Douglas peste muzică.
    Mergem la o masă mai departe de fetele care dansau.
   Taylor se duse să ne ia băuturi.
   "Fă, Komert!" țipă Douglas in urechea lui Komert când îl văzu atras de acele fete.
   "Ce e?" întrebă Komert.
   "Pe tine chiar te atrag tipele alea?" îl întrebă Douglas.
   "De parcă pe tine nu."îi zic.
   El ridică buza de jos și dezaprobă.
   "Niciodată nu m-a atras striptease-ul." zise el.
   "Cine vorbea de striptease?" întrebă Komert. "Uitați-vă la frumusețea aia." zise el iar eu îmi îndrept privirea în direcția în care se uita el.
   Și o văd lângă masă unde dansa o stripteuza, pe  Taylor luându-ne băuturi.
   "Taylor!?" țip eu și Douglas la unison.
   Komert nu răspunse, doar își lasă capul pe spate și oftă. Eu mă uit la Douglas și Douglas la mine. Zâmbim amândoi, știind exact ce e in mintea celuilalt.
   "Hei, gașca. Uite aici. Fanta pentru Douglas și Lisa, Cola pentru mine și Komert." zise Taylor și ne întinse băuturile.
   "Hei, Taylor, de ce nu te duci cu Komert pe ringul de dans?" o întrebă Douglas, iar Komert se uită la noi cu ochii larg deschiși.
   "Păi...bine. Nu veniți și voi?" ne întreba.
   "Uh...păi...noi...." se bâlbâi Douglas.
   "Trebuie să mă machez!" zic repede.
   "Ție nu-ți place sa te machiezi." zise ea. "Și de ce ai nevoie de Douglas pentru asta?"
   "Să-i țin pensoanele." zise Douglas și dădu din sprâncene rânjind.
   "Sunteți ciudați." Haide Komert!" zise Taylor și îl luă pe Komert de braț, mergând spre ring.
   Komert de întoarse, fără ca Taylor să-și de-a seama și ne gesticulă un mulțumesc. Eu ii dau un pumn în umăr lui Douglas.
   "Să-i țin pensoanele." îl imit iar el râde, luând o gura din fanta.
   Îi privim pe porumbeii noștrii cum dansează și îi zic la ureche lui Douglas.
   "Uite ce repede cresc, Dougie!" îi zic cu mâna pe inimă, prefăcându-mă că îmi dă o lacrimă.
   Douglas lua doua guri din cola lui Komert și se ridică.
   "Hai sa ne distrăm și noi. N-am venit aici degeaba." zise și îmi întinse mâna.
  Îl iau de mână și el mă trage undeva pe ring. Începem să dansăm stângace pe melodie când deodată se oprește.
   "Asta e pentru toti domnii, doamnele și domnișoarele de pe ring!" țipă Dj-ul și puse o melodie.(media).
   Începem să dansăm unul în fața celuilalt, privindu-ne in ochi.
   Undeva pe la refren, mă ia de talie și mă trage mai aproape de el. Fețele noastre erau foarte aproape una de alta și îi puteam simți respirația caldă pe fața mea.
   Buzele noastre se unesc într-un sărut timid. Ne îndepărtăm fețele din cauza lipsei de oxigen. Nu durează mult caci își lipesre iar buzele de ale mele, trăgându-ma la pieptul lui.

(Taylor Pov.)

   "Nemernicul, mi-o băut din cola." zise Komert uitându-se urât la sticla lui.
   Privesc în jur, căutându-i pe cei doi, până când îi zăresc și rămân gură cască.
   "Komert! Komert! Komert!" tip zguduindu-i umărul.
   "Ce-ai, femeie?" țipă el iar eu ii arat în direcția lor, și când îi observă rămase gură cască.
   "Ce chifteaua lui Dumnezeu se întâmplă?" zic eu și Komert in același timp.

________________________

Nathaniel Buzolic în rolul lui Douglas Mcgyv


  
  
  
  

StalkerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum