(povestea mi-a venit mie în cap așa...din prostie :))
"Mătușa mea, Gretel McGorden, a fost ucisă acum câteva săptămâni. Polițiștii au găsit cazul drept simplă sinucidere și l-au închis imediat. Insa eu știu că mătușa mea NU s-ar fi sinucis. Știu că ea a fost ucisă de niște oameni răi, fără inimă..." începu el și se opri, strângând din pumni. "A fost ucisă de niște tirani care mi-au ucis și părinții."
"De ce?" îl întreb deja fascinata de povestea vieții lui.
"Își doresc averea familiei mele. Părinții mei au fost uciși pentru bogăția lor, dar în ultimul moment, i-au dat pe ascuns totul mătușii. Cred că ei au aflat și...au ucis-o. Presupun că avea să-mi 'paseze' mie averea dar...n-a mai avut timp." zise el oftând.
"Îmi pare foarte rău pentru tine." îi zic punându-i mâna pe umăr. Nu are pe nimeni. Are nevoie de consolare.
"Să nu-ți pară. Nu din vina ta s-au întâmplat astea." îmi zise schițând un zâmbet fals.
"Totuși, din toată tărășenia asta, nu înțeleg ce legătură am eu." îi zic nedumerită.
"Păi mătușa mea era foarte bună prietenă cu mama ta...și m-am gândit că daca iau legătura cu tine sau mama ta as putea afla un loc unde ar fi putut duce mătușa averea." recunoscu el.
"Aha...am să vorbesc cu mama." îi zic
"Să nu-i spui NIMIC mamei tale despre tipii ăia!" zise el panicat.
"Ușor! Nu-i zic nimic!" îl calmez eu.
"Bine." zise el și după domnii tăcerea. Până când sparg eu gheața.
"Și...de ce vor averea familiei tale?"
"Tu n-ai vrea o grămadă enormă de bani regali?" mă întrebă nedumerit
"Hă?" îl întreb și mai nedumerită. Cum adică bani regali?
"Mă trag dintr-o familie regală. Și nu pot spune că mereu am fost mândru de asta." zise și se lăsă pe spate.
"Cum așa?" îl întreb.
"Îți zic altădată. Acum cred că ar trebui sa mergi acasă." imi spuse și se ridică de la masă.(…)
"Mulțumesc că m-ai adus acasă." ii zic și cobor din mașină.
"Pentru nimic. Și dacă se întâmplă ceva...nu ezita să-mi dai mesaj." zise și îmi făcu cu ochiul.
Imi iau la revedere și intru in casă. Încă o zi normala in orașul ăsta.
_________________________
Heeeeeeeeeeeyyyy!!!!! Ce mai faceți? Nu știu de ce mai întreb asta caci nimeni nu răspunde :)))
Oricum nu asta contează.
Și știu, știu, capitol scurt (foarte) dar naaa'
Byyyeeeee 😘
CITEȘTI
Stalker
Fiksi Remaja"Anonim 9:25 a.m Nimic. Uite, ce e. Poate tu nu mă cunoști și crezi că eu te cunosc foarte bine. Însă nu e chiar așa. Bine, nu cu totul. Lisa 9:26 a.m Stalkerul drecu Anonim 9:26 a.m Da, da, cum vrei tu." no hate please Volumele 1 & 2