Prea multe întrebări 😂

43 6 2
                                    

La media e un colaj făcut de moi 😂😂😅😅. Eh, e mai mult o încercare eșuată. Am încercat so pun ca copertă da...anyway
__________________________

(Taylor Pov.)

   Mă ridic din pat și merg la baie. Îmi spăl fața și cad pe gânduri. Nu am dormit toată noaptea. Îmi e atât de dor de el. Mi-a promis. Mi-a promis că se va întoarce. Ridic ușor privirea și mă privesc în oglindă. O siluetă neagră era spatele, eu privind-o din oglindă. Țip speriată și mă întorc. Nimic.
   "Ce s-a întâmplat?" întreabă Komert speriat, somnoros și îngrijorat.
   "Nimic. Am avut o halucinație." îi zic.
   "Îți aduc un pahar cu apa." zise el și vru să plece dar eu îl opresc.
   "Lasă. Îmi iau singură. Tu dormi." îi zic și îi privesc ochii care aproape se închid.

   Trec prin sufragerie și mă întreb dacă am trezit-o pe Lisa. Ea sforăia drăguț pe canapea. Aceeași Lisa dintotdeauna.

(…)

(Lisa Pov.)

   Eu și Will ne-am hotărât să vorbim cu superiorul lui Don Malarez.
   "Colonele Fisher." zise Will și îi arătam insignele. "Vrem sa va punem câteva întrebări." continuă el.

(…)
 
   "Nu pot sa cred. Era un sublocotenent foarte bun. Părea într-o stare foarte buna. Trebuia să iasă la pensie peste ani, dar părea sănătos tun." zise colonelul.
   "Știți unde a fost ieri?" întreb.
   "După ce a trecut pe la camera sa a zis că se duce acasă. De acolo nu mai știu." zise el.
  
(…)

   "Tu ce crezi?" îl întreb pe Will când am plecat spre birou.
   "Nu am încredere în coloneli *lol cum sună; sigur ăsta e pluralul?😅* zise el.
  
(…)

   "Greg. Care sunt rezultatele?" în întreb după ce termină autopsia.
   "Un lucru nu prea onorabil la un locotenent." zise el, ochii săi bătrâni privindu-i pe ai mei.
   "Ce e?" întreb.
   "Cauza decesului, in caz că nu ai observat, e faptul ca are, pardon, avea 3 gloanțe în piept, și unul în cap. Dar ceea ce e neonorabil e faptul că, după analiza toxicologică *cei care nu știu ce-i aia să întrebe 😂, srry*, avea în organismul său...de fapt ca sa o zic pe limba ta...am găsit o cantitate mare de cocaină." zise el arătând analizele.
   "Nu e un gest cu care te-ai putea mândri, având în vedere că ești locotenent al Marinei." zic aruncând o privire pe ele.
   "Și, ce ai face dacă ți-aș zice că sunt pe jumătate sigur că ți-am rezolvat cazul?" mă întrebă el zâmbind in barba.
   "Ce-ai mai găsit, Gregory?" întreb din ce in ce mai interesată.
   "Pe hainele acestuia am găsit câteva amprente identice. Odată ce găsești posesorul acestora ai găsit criminalul." zise el curățând masa de lucru.
   "Ai văzut prea multe cadavre la viața ta, nu?" îl întreb, deodată.
   "Într-o zi si tu vei ajunge pe masa asta, Lisa." zise el.
   Eu chicotesc și merg spre Will.

(…)

   După ce l-am pus pe Will să caute în baza de date am aflat că amprentele erau ale colegului lui Don Malarez.
   "Deci și locotenenți își fac de cap." zise Will.

   Acum suntem in fata lui Hector, colegul lui Don, și îi așteptăm mărturia.
   După ce a scuipat tot, Will i-a pus cătușele. Înainte să îl ducă la mașina, l-am întrebat.
   "Hector, de unde au drogurile?"
   "Am primit numărul unui tip care mi le-a vândut în piața Weight." zise el trist. Regretele își fac apariția târziu, Hector.
   "De la cine ai numărul?" îl întreb iar.
   "Un alt tip pe nume...Ray. Ray Lockwood.
  





__________________________

Surprise! Vă așteptați la asta? 😂😂

Ok, prea multe semne de-astea "(…)" 😅😅😂😂 e necesaar

NEEDITAT

StalkerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum