(Lisa Pov.)
Ajung de la școala și îmi las ghiozdanul fix lângă ușă când simt mirosul plăcut de mâncare făcută de Drew.
"Ști, e o fată puternică. Sigur va trece peste." zise o voce ce n-aș putea să o uit.
Ray s-a întors?! De ce? Cum? Mă întreb în timp ce merg spre bucătărie. Când intru îl văd pe Drew gătind și pe Douglas vorbind cu el.
"Oh, salut Lisa." mă salută Drew dându-si șorțul jos și luându-mă în brațe.
"Tu de asta n-ai fost la ultima oră? Mi-ai zis că trebuie să mergi la dentist!" îl cert eu pe Douglas.
"Păi am fost. Dar dentistul a trebuit sa plece și...iată-mă." zise el.
Ridic o sprânceană și mă așez la masă. Se pare că nu mi-ai ieșit din minte complet, Ray.(Douglas Pov.)
O privesc cum mănâncă și zâmbesc involuntar. Rânjetul meu se mărește când simt cum mă împunge cu cotul. Avea gura plină și mă întreba din priviri ce-i cu mine.
"Ia și mâncă." îi zic iar ea execută.
Totul e perfect la ea. De la înfățișare până la caracter. Nici nu îmi dau seama cum poate fi prietenă cu un pierde-vară ca mine. Ea. Ea care poate avea lumea la picioare. Nu-mi dau seama cum un ratat ca Ray a rănit-o așa tare. Uneori mă gândesc că ar fi trebuit sa fiu eu in locul ei dar nu-mi dau deloc seama de ce.(Lisa Pov.)
Mănânc liniștită pastele lui Drew și după pun vasele in chiveta.
"Și...azi e ziua când mă întorc la răcoare." zise Drew oftând. "Încă 3 ani și scap".
"Nu-ți fă griji, Drew. O să găsesc o modalitate sa te scot sau cel puțin să îți scurtez pedeapsa." îi zic și îi iau mâinile în ale mele.
"Totuși, de ce ai fost închis?" întrebă Douglas.
"A fost acuzat pe nedrept de crimă." îi zic. "Și alibiul lui nu era stabil, a avut și un avocat de căcat, și a ajuns la 5 ani de închisoare."
"Cinci ani? Cine a murit?" întrebă Douglas uimit.
Drew oftă și îl privi în ochi pe Douglas.
"L-am ucis pe..." începu el și făcu o pauză dramatică. "... Barack Obama. Am complotat cu Donald Trump și așa a ajuns el președinte. Din păcate pe mine m-au prins." zise dar după izbucni în râs. "Glumesc, frate. Am fost acuzat de uciderea unui om de afaceri faimos in lume. În fine. Uite cat e ceasul." zise el și mă privi trist.
"Trebuie să pleci in gară și să te întorci la pușcărie." ghicesc eu iar el da afirmativ din cap și oftă.
(…)"Te iubesc, Lisa." zise Drew și mă strânse mai tare în brațe.
"Și eu te iubesc, Drew. Ți-o promit că se va rezolva."
Îi zic și îl privesc in ochii săi înlăcrimați. Același Drew din copilărie.
"Nu plânge Drew. Dacă plângi tu, plâng și eu. Si crede-mă, n-am chef de bocit." îi zic.(Douglas Pov.)
"Nu plânge Drew. Dacă plângi tu, plâng și eu. Si crede-mă, n-am chef de bocit." îi zise Lisa și îl mai lua odată în brațe.
Drew e foarte de treabă. Mă bucur că mă acceptă și că nu mă vede ca pe un exemplu negativ pentru sora lui. El se urca in tren și îi mai făcu odată semn Lisei.
Întorc privirea așteptând ca trenul sa pornească și observ o siluetă rezemându-se de unul dintre pilonii gării. Se uita insistent la Lisa. Fața aia...Oh la dracu e Ray. Aici?
Aici. îmi zise conștiința.
O iau pe Lisa de talie și o strâng în brațe.
"O sa fie bine." îi șoptesc ureche și ea chicotește.
"Oprește-te. Respirația ta îmi gâdilă gâtul." zise ea chicotind mai tare.
"Cum? Așa?" îi zic și încep să-i suflu pe gât, încă ținându-mi mâinile în jurul taliei.
Ea începu să râdă mai tare și se eliberă din brațele mele.(…)
"Da. Ok. Suna bine. Dap. Daa. Am înțeles. Nu... . Bine, te aștept." zise Lisa și închise telefonul.
"Cine era?" o întreb curios.
"Taylor. Vrea să facem o petrecere ca între fete. Zice că are ceva important să-mi zică." zise și se așeză lângă mine pe canapea.
Eu stăteam întins pe toată canapeaua, cu un picior întins pe 'spătarul' ei și jucam telefonul în palmă, picat în ganduri.
De ce am făcut chestia aia in gară? Când l-am văzut pe Ray am reacționat fără să-mi dau seama și am luat-o pe Lisa în brațe. Și faza din club. Ce se întâmplă cu mine?
"Alo, Dougie! Mă auzi?" mă trezi Lisa, pocnind din degete.
"Da. Ce e?" o întreb și mă ridic în șezut.
"Trebuie să pleci." îmi zise. "Vine Taylor și facem petrecerea ca între fete."
"Nu pot să rămân și eu?" o întreb și ea mă dă afară.(Lisa Pov.)
Îl dau afară pe Douglas și pregătesc sosirea lui Taylor.
Nu trece jumătate de oră căci ea apare la ușa mea.
"Buna Tay, ce mai..." încerc să o salut dar mă întrerupse și închise ușa repede, după mă lua de mână și mă duse in camera mea.
Ne trântim amadoua pe pat și ea era super entuziasmată.
"Trebuie să-ți zic ceva super important." îmi zise ea.
"Mi-ai zis și la telefon. Ce așa important?" o întreb curioasă.
"Sunt împreună cu Komert." zise și își astupa gura cu zâmbetul până la urechi.
"Ce?! Nu cred! Felicitări!" strig și o iau în brațe, căzând pe spate, pe pat, cu mine peste ea.
Atunci ușa se deschise și apărură Douglas și Komert.
"Hey, Lisa a..." începu Douglas dar se opri când ne văzu. "Moment nepotrivit?"
"Iubito, deja mă înșeli?" zise Komert, iar eu mă ridic de pe ea.
"Nu. Ce e?" îi întreb.
"Eu n-am nevoie de nimic." zise Komert și se duse la Taylor și o ridică și o luă în brațe.
"Sărut! Sărut! Sărut!" strig eu și Douglas in același timp.
Komert o strânse mai tare în brațe pe Taylor și o sărută timid.
Sunt atât de fericită pentru ei._________________________
Sal.
Dumnezeu sa ierte omul de afaceri faimos care a murit ucis de cel ce trebuia să intre la închisoare în locul lui Drew. 💀😿🙏🙏⛪
Just kiding 😂😂😂
CITEȘTI
Stalker
Teen Fiction"Anonim 9:25 a.m Nimic. Uite, ce e. Poate tu nu mă cunoști și crezi că eu te cunosc foarte bine. Însă nu e chiar așa. Bine, nu cu totul. Lisa 9:26 a.m Stalkerul drecu Anonim 9:26 a.m Da, da, cum vrei tu." no hate please Volumele 1 & 2