Sal. Am 2 vesti
1. Înainte să începem capitolul ăsta am o veste super super super super super super super super super super super super super super super super super super super (…) importantă. Directionatorii (haterii One Direction bla) pot sari peste chestia asta.
ONE DIRECTION SE ÎNTOARCE!!!!YAAAAAASSSSSSSSSSSS. DOAMNEEEEEE.
Ni dovadă. IISUSE HRISTOASE IN SFÂRȘIT!!!!!
Totuși sper că poza nu e fake e mă sinucid 😑😑
Btw
2. Scuze că am lipsit așa dar acum am un capitol special pentru voi. Cred că e cel mai interesant capitol din volumul doi, părerea mea. să vă reamintesc... I'M BACK!!!
HAVE FUN READIN' MA BITCHES!!!
___________________________(Lisa Pov.)
"Să ști că poliția îți mulțumește, Ray Lockwood. În special, eu."
"Pentru prinderea dealerului. Cu plăcere." zise el zâmbind in barba. "Răsplata?"
"Ți-am modificat pedeapsa. Poți ieși pe cauțiune. Însă nu cred că există cineva care te-ar putea scoate din tot rahatul ăsta. Plata e mare, Lockwood. Noroc." îi zic și îl privesc cu superioritate.(…)
Intru in casă și îmi las geanta pe masa din bucătărie.
"Hey!" zise Douglas și mă sărută.
Eu încep să râd datorită îmbrăcăminții sale. O bonetă alba in cap și un șorț prea lung pentru el, pe care scria 'Kiss the cook'.
"Nu râde, altfel te las sa flămânzești." zise încercând să pară serios.
Încerc să mă abțin din râs și mă așez.
Câteva minute mai târziu Drew intră încet în bucătărie, parcă traumatizat.
"Ce s-a întâmplat, Drew?" îl întreb îngrijorată.
Veni Hannah in încăpere cu lacrimi în ochi.
"Ce s-a întâmplat, oameni buni?" întrebă Douglas, la fel de speriat ca mine.
"Lisa...o sa fii mătușă." zise Hannah, lacrimi scurgându-se pe obraji săi.
"C-ce?! Doamne Hannah, o sa fiți părinți!?" le zic și îi sar in brațe Hannei.
"Acum înțeleg de ce ești înțepenit, Drew." zise Drew și îi dădu ușor o palmă peste umăr. "Drew? Drew!"
Drew nu se putea mișca și privea masa cu ochii aproape ieșindu-i din orbite.(…)
Am povestit câteva zeci de minute despre ceea ce vor urma să facă, tot timpul Drew plângând. Nu știu dacă de fericire sau de jale.
"Sper sa fie primul și ultimul." zise el serios la un moment dat.
"Doamne Drew, într-o zi am sa îți agăț o cutie de prezervative deasupra patului." zise Douglas și începu să râdă.
"Hahaha. Să te văd pe tine in locul meu." zise Drew și începem toți să râdem.(…a doua zi…)
Casa e goala. În sfârșit am și eu câteva zile libere la sfârșit de caz și vreau să le păstrez doar pentru mine. Drew și Hannah sunt în vizită la părinții ei să le dea vestea, iar Douglas a trebuit să plece la muncă să remedieze o problema. În sfârșit singură.
Dupa ce fac un duș și mă schimb în hainele de casă, cobor în bucătărie *și eu tot timpul stau in bucătărie 😂acolo îmi duc traiul😂* mă opresc in dreptul cuierului.
"Frumos sa ne revedem, Lisa." zise stand pe blat, jucând în mâini o săgeata de darts.
Din instinct încerc să pun mâna pe teacă *unde se țin pistoalele na* dar drumul spre ea îmi e tăiat de săgeată. Îmi retrag teafără mâna.
"Nț nț nț." zise el, și își mișcă degetul arătător din stânga în dreapta.
"Ce cauți aici, Lockwood?" îl întreb încruntată.
"Ce cauți tu aici, Aryan?" îmi răspunse cu o întrebare.
"E casa mea, Ray." îi amintesc in caz că a uitat.
"Corect, Lisa." zise și se dădu jos de pe blat, apropiindu-se de mine.
Fac un pas în spate si ajung lipită de perete. El își așează palmele in lateralele capului meu și mă privește intens.
"Cum dracu' ai ieșit din pușcărie, Ray?" întreb când liniștea devine insuportabilă.
"Ai uitat că mi-ai modificat pedeapsa?" întrebă ridicând o sprânceană.
"Lasă-mă să reformulez: cine dracu' te-a scos din pușcărie, Ray?" îi zic cu scârbă.
Nu sunt obișnuită să vorbesc în modul ăsta cu persoane, dar având în vedere trecutul meu, el nu cred că se poate numi 'persoana'.
"Cunosc persoane. Nu sunt un antisocial, Lisa. Credeam că ști asta." zise și se aproprie mai mult de mine.
Îmi privea buzele insistent, eu făcând la fel. Îmi mușc buza inferioara, neștiind ce să fac. Acest om îmi umblă prin minte și nu îl pot scoate. Orice gând mi-ar trece prin cap in momentul ăsta face referință la el. La el, la el și numai la el. De când l-am cunoscut, s-a înfipt în sufletul meu și nici dracu' nu-l mai scoate. Fiindcă cu timpul mi-a câștigat încrederea. Dar și-a bătut joc de ea, acum mult timp. De atunci tot ce vreau e ca el sa sufere. Sa sufere in modul în care am suferit eu. Dar nu pot. Nu pot să cobor la asemenea josnicii ce le-a făcut și el. Pentru că eu nu sunt el, eu sunt eu. Sunt o femeie în toată firea, care e pe cale să sărute un bărbat de i-a frânt inima acum mult timp. Probabil știe și el asta. Știe că sărutul lui mi-ar putea unge sufletul cu miere și așa l-ar repara? Nu prea cred. Dar nu cred că m-aș supăra dacă ar încerca.
"Te-ai înălțat, micuța mea." zise in derâdere, fără a mă slabi din priviri.
"Nu sunt a ta." i-o întorc.
Deși nu m-ar deranja. Stai, ce?
"Oh, dragă Lisa, tu mereu ai fost a mea." zise și îmi mângâi obrazul iar eu inghit in sec.
Ușa se deschise brusc și Douglas rămase uimit. Chipul i se înegri de furie și veni în secunda doi și îl luă pe Ray de gulerul tricoului.
"Ce ******** *nu merită să reproducem asta* cauți tu aici?" se răsti el.
"Mă scuzi, Douglas, purtam o discuție politicoasă cu draga ta...iubită." zise el calm privindu-mă când pronunță ultimul cuvânt.
"Nu ai ce căuta aici." se răsti din nou Douglas.
"Douglas, lăsă-l." îi zic dar el pare să nu mă audă. "Douglas!" țip. "Douglas, lasă jegul în pace!"
El îi dădu drumul iar Ray își aranja tricoul.
"Ne mai vedem, Lisa." zise el și părăsi casa.
"De ce dracu' era criminalul ăla in casă?!" se răsti Douglas arătând spre ușă. "Cum naiba a ieșit din închisoare?"
"A trebuit să-i modific pedeapsa pentru cooperarea în rezolvarea unui caz." îi zic. "Douglas, calmează-te." adaug, iar chipul i se îmblânzi.
Mă lua în brațe și îmi sărută creștetul capului.
"Îmi pare rău." zise.
Eu ii răspund la îmbrățișare și îi zic:
"Nu-i nimic Doug. Sunt bine."
Nu sunt bine.____________________________
:))))))))
Cum e noul capitol?
CITEȘTI
Stalker
Teen Fiction"Anonim 9:25 a.m Nimic. Uite, ce e. Poate tu nu mă cunoști și crezi că eu te cunosc foarte bine. Însă nu e chiar așa. Bine, nu cu totul. Lisa 9:26 a.m Stalkerul drecu Anonim 9:26 a.m Da, da, cum vrei tu." no hate please Volumele 1 & 2