O să te distrug

32 4 4
                                    

(Lisa Pov.)

   Ray. Ray Lockwood. De ce totul se rezumă la Ray Lockwood? Bine Lisa, calmează-te. Poți să o faci.

   Intru in camera de interogatorii a închisorii unde îl văd...pe cel care nu-mi da pace gândurilor și îmi tulbură viața. Și nici macar nu știu de ce.
   "Frumos sa ne revedem, domnișoară Aryan." zise, zâmbetul lui lărgindu-se.
   Ce l-aș pocni in fata aia de zeu. Doar odată. Să-i dispară zâmbetul acela.
   "Cu ce plăcere ați venit aici?" întrebă din nou când observase că doar stau și mă uit încruntată la el.
   "Recent am terminat un caz, moartea locotenentului Malarez. Cred că îți pare cunoscut." îi spun, evitând să mă așez, înconjurându-l cu mâinile în sân.
   "Cred că era tatăl bunei noastre prietene, Taylor. Am dreptate?" zise luându-mă peste picior.
   Incerc să evit intonația sa și privesc câteva secunde pe fereastră.
   "Am găsit în organismul său substanțe...mai clar zis droguri. *am uitat cum se zic la droguri în alți termeni😂 substanțe.....fmm*. Am aflat de la cine le administra, iar persoana respectivă mi-a spus că îl cunoaște pe tip din pricina ta. Întrebarea mea pentru tine e: cine e dealerul?" îi zic aplecându-ma peste masă.
   "Mi-e ce mi-ar ieși la afacerea asta?" zise nonșalant.
   "Care sunt variantele?" îl întreb ridicând o sprânceană pentru câteva secunde.
   "Imi poți scurta pedeapsa, sau poți modifica pedeapsa adică să pot ieși pe cauțiune, sau mă poți scoate direct din locul ăsta mizer." zise el mulțumit de răspuns.
   "Voi avea grijă să ți se modifice pedeapsa. Acum vorbește!" îi ordon.
   El ia o foaie de hârtie de pe masa și un pix și scrie ceva. Scrie, cu greu din cauza cătușelor, un număr și o locație.
   "Îl poți suna pe numărul ăsta și spune-i sa va întâlniți la în piața Weight. Și l-ați prins." zise.
   "Și de unde știu că nu e o păcăleală?" îl întreb vigilenta.
   "Sunt deja la închisoare. Nu va port pică. Cu plăcere."
    Nu ii mai zic nimic și mă îndrept spre ușa. Înainte să ies, mă întrebă.
   "Mă lași în seen?" zise, iar eu mă opresc.
   "Du-te-n seenu' tău!" încerc eu o înjurătură.
   "Se scrie du-te-n." zise sprijinindu-se pe un cot.

Flashback

"Anonim 8:29 a.m

Duten seen-ul tău!

Lisa 8:30 a.m

Se scrie "du-te-n"

Anonim 8:30 a.m

..."

Flashback end

   Surprinzător cum de își mai aduce aminte.
   "Ești cam vulnerabilă când îți aduci aminte de trecut?" întrebă.
   Eu mă aplec peste masă, iar el se lasă pe spate.
   "O sa te distrug, Ray Lockwood." îi zic și plec.

_________________________

Capitol scurt știu. O următorul va fi de 1000 de cuvinte 😇

Ce credeți că se va întâmpla? :>>

NEEDITAT ✍

StalkerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum