İlluminati

6K 75 17
                                    

İlluminati latinceden gelen bir kelimedir. Türkçe karşılığı "aydınlanmışlar"dır. 1 Mayıs 1776'da Adam Weishaupt tarafından kurulmuş gizli bir örgüttür. İlluminatinin asıl amacı zihin kontrolü uygulayarak hükümetleri ve kuruluşları ele gecirerek Yeni Dünya Düzeni sağlamaktır. Monarşileri yıkmayı ve dini ortadan kaldırmayı hedefler. Aslında şuana kadar hiçbir faaliyeti ve varlığı kanıtlanamamış gizli bir örgüttür. 

İlluminati ile ilgili birçok komplo teorileri ortaya atılıyor. 11 Eylül olaylarından, Fransız İhtilali'ne hatta John Kennedy suikastına kadar birçok olayda illuminati ismini duymak mümkün. Günümüzde halen devam etmekte olan siyasi askeri ve ekonomik olayların sorumlusu illuminati olarak gösteriliyor. Bazı teorilere göre de birçok ABD Başkanı bu gizli örgüte yardım etmekte. 

Şimdi ise illuminati topluluğunun başında 10 kişi oldugu ve bu 10 kişinin tüm dünyaya hükmettiği düşünülmektedir. Subliminal mesajlar, Backmasking ve 25. kare tekniği bu örgütün vazgecilmez silahlarındandır. Birçok şarkı, film, televizon programı, kuruluşlar hatta çizgi filmlerde subliminal mesajlar veriyorlar ve bunları görmek mümkün. Peki bu subliminal mesajlar nelerdir ? Subliminal mesajlar resimlere yerleştirilmiş ilk bakışta algılayamayacagımız mesajlardır. Biz bu gizlenmiş mesajları ilk bakışta algılayamasak da beynimiz onları algılar. Bu algı bize yön verir. Genelde bu mesajların içeriği sex yada cinsellik üzerinedir. Çünkü illuminati sosyal düzeni bozmak istemektedir. Bu mesajların birçoğu çizgi filmlerde ve büyük kuruluşların reklamların görülebilmektedir.

İlluminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin