Bir kişi Skull & Bones cemiyetine kabul edilirse, onlara İlluminati'deki uygulamaya benzer yeni bir isim verilir. Ve kaydedilen bir çok İlluminati üyesi ''Bonesmen" olarak öğretilen pek çok profesör ile temasa geçer veya güçlü etkilere sahip oldukları bir şekilde gösterilir.
Gizli bir toplum bir kralın egemenliğine karşı bir komplo kurduğunda, onlar organize bir fon kurmak ve planlarını operasyonel şekilde yapması gerekir.
George Bush: The Unauthorized Biography kitabından;
''O Eylül [1951], Robert Lovett savunma sekreteri olarak değiştirilir. Bu aradaHarriman, onu Anglo-Amerikan askeri ittifakın Amerikan başkanı yapmak için Karşılıklı Güvenlik Ajansı direktörü seçildi. Artık Brown Brothers Harriman her şeyin ama her şeyin başkomutanı oldu.''
''Washington, Brown Brothers Harriman'ın güvenlik rejiminin bir gizli odak operasyonlar ve psikolojik savaş örgütüydü. Harriman, avukatları ve iş ortakları, AllenFoster Dulles ve John Foster Dulles ile hükümetin gizli servislerinden, ABD içinde yoğun propaganda kampanyaları ve kitle psikolojisi deneyler istedim.''
''Harriman güvenlik rejimi 1951 yılında Psikolojik Strateji Kurulu (PSB) oluşturdu ve Gordon Gray PSB müdürü atandı [idi]... Gordon'un kardeşi, R.J. Reynolds başkanıBowman Gray Jr, aynı zamanda operasyonel istihbarat kurucusu olarak Washington çevresinde bilinen bir donanma istihbarat subayı idi. Gordon Gray, Prescott Bush'un yakın arkadaşı ve siyasi müttefiki haline geldi ve ve Gray'in oğlu, Prescott'un oğluGeorge H. W. Bush'un, avukatı ve onun gizli politikasının kalkanı olmuştur.''
Yani Whitney/Stimson/Bundy grubu ve Harriman/Bush erkek çocuklarının, Amerika ve dünyanın siyasi, ekonomik ve toplumsal işlerinin üzerindeki etkisi muazzam miktardadır. Sonra bir aktivist başkan yardımcısı olarak Prescott Bush'un dostum dediği Richard Nixon var. Bir ulusu ürperten suikast sonucunda Lyndon B. Johnson, Bonesmen yardımcıları Ray Price ve Richard A. Moore'nin yardımıyla da Richard Nixon başkan olmuştur.
Ronald Wilson Reagan yönetiminde aktivist bir başkan yardımcısı olarak Prescott'un oğlu tarafından izlenen bir Trilateralist-Demokrat başkanın bir davası zaman aşımına uğratıldı. Sonrasında, ''Yeni Dünya Düzeni'' denilen şeyi bildiren ve Saddam Hüseyin'in tepesine binen bir Skull and Bones üyesi George H. W. Bush başkan oldu.
Cumhuriyetçilerin idaresinde on iki yıl geçmiş ve Bill Clinton, Yale Üniversitesi'sinden hukuk eğitimi aldıktan sonra Arkansas’da ilk seçimlerine katılmıştır ama başarılı olamamıştır. Bazı araştırmacılara göre, Bill Clinton, Oxford'da bir Rodos bursu sırasında CIA ajanı olarak işe alınmıştır. Bu olan "eski bir Hegalist tarihsel diyalektik süreç" olabilir mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlluminati
Non-FictionYeni Dünya Düzeni... Siyaset... Politika... Entrika... Bu bilgiler nasıl bir tehlikede oldugunuzu görmenizi saglayacaktır. Dünya, yeni bir çaga adım atıyor ve bu çag insanlık için hiç iyi olmayacak. Bu tarihi bilgilendirme değil, siyasi bir uyarıdır.