Albert Pike ve Giuseppe Mazzini, 33.derece masondurlar. Pike, eski İskoç Ritininin kurucusudur. Mazzini ise Giovine İtalia isimli gizli örgütün kurucusudur. Albert Pike'nin Mazziniye bir mesajı vardır ve bu mesajda dünya savaşlarında, İlluminati'nin amaçlarından bahsetmektedir. İşte o mesajın kısa bir özeti;
1. Dünya Savaşı, İlluminati’ye Rus Çarlığı’nı yıkarak, bu ülkeyi Ateistik Komünizmin bir kalesi yapmak için gereklidir. Britanya ve Alman İmparatorluğu içindeki örgütümüz bu savaşı tetiklemeli, savaşın sonunda Komünizm kurulmalı ve dinleri zayıflatmak amacıyla diğer hükümetleri yıkmakta kullanılmalıdır…"
1. Dünya Savaşı, İlluminati Rus Çarlığı’nı kontrol altına alacak.Rusya bir öcü olarak kullanılarak,illuminatinin ilerki hedefleri için kullanılacak.Buradaki öcü kelimesi kanlı diktatör rejimine gönderme yapmaktadır,lenin,stalin kanlı bir diktatörlük dönemi yaşatmiştır.Bu arada Lenin,Stalin,Karl Marx Yahudi asıllıdır."2. Dünya Savaşı, Faşitler ve Siyonistler arasındaki farklıklaların kışkırtılmasıyla tetiklenmelidir. Bu savaşın sonunda Fasizm yıkılmalı ve Siyonizm Filistin’de bağımsız bir İsrail Devleti kuracak kadar güçlenmelidir. Enternasyonal Komünizm, savaştan Hristiyan dünyasıyla denge içinde bir güç olarak çıkmalıdır ki ona çıkaracağımız son karışıklıkta ihtiyacimiz olacak…"
Ki öyle olmuştur,Bush ailesinin mali desteğiyle güçlenen Hitler,sözde Yahudi düşmanlığıyla birlikte soykırıma başlamış ve İsrail'in kurulmasına hizmet etmiştir.Hatta o dönemde soykırımdan kaçan Yahudiler gemilerle Türkiye'ye sığınmak istemişlerdir ama İnonü tarafından gemiler karaya alınmamış,bu sayede zorunlu olarak Filistine gitmeleri sağlanmıştır.Burada İnönü'yü de masonik oluşumların kullandığı bir lider olarak görebiliriz.Geldik üçüncü dünya savaşına, Siyonistlerle İslam alemi arasında İlluminati ajanlığının (CIA,FBI)sebep olacağı farklılıkların körüklenmesiyle tetiklenmeli. Bu savaş, öyle bir savaş olmalı ki İslam ve Siyonizm birbirini yiyerek yok etmeli. Bu arada diğer uluslar, fiziki, ahlaki, ruhsal, ekonomik yıkımlara sürüklenerek bölünmeli. Öyle bir sosyal kaos yaratılmalı ki, herkes dinleri kanlı şiddetin temel sebebi olarak görmeli ve insanlar mutlak ateizme yönelmeli. Son olarak Lucifer’in saf ve mutlak doktrininin manifestosuyla Hristiyanlık ve Ateizm de silinmeli…Bu sayede bir taşla 2 kuş vurmuş olunacak."
Bu güne kadar sinema ve kitaplarla tüm dünya insanları Maya takvimini ve 2012 yılını beynine kazıdı.Amerikan sinema sektörünün de çabalarıyla 2012 de büyük bir felaket,kıyamet beklemeyen insan kalmadı.Ben bunun bilinçli bir politika olduğunu düşünüyorum.Burada medyanın gücüyle karşı karşıyayız,malesef dünya sadece televizyon izler durumda olduğu için haberlerde veya başka bir tv programında bir şeyi 10 kere söylediler mi,beyinlere onun gerçek olduğu bilinci yerleşiyor.
Kasıtlı olarak verilen bu felaket inancı 3.Dünya Savaşını göstermektedir,bu savaş geldiğinde ise insanların - aaaa mayalar demişti aq. diyeceğinde hiçbir şüphem yok.
İşte illuminatinin de sizin böyle düşünmenize ihtiyacı var,oynanan senaryoların bilincinde olan 1milyon insan bile çok şey değiştirebilir,ama organize olmak,tepki göstermek o kadar zor hale getirildi ki,insanlar hayat mücadelesi vermekten hiçbirşey yapamaz hale geldi. (hani Gladyatörler arenalarda gece geç vakitlere kadar dövüştürülürdü ya bunun amacı fakir insanların isyan çıkarmak için zaman bulmasını engellemekti,akşama kadar çalışan adamı arenaya toplar ve gece sadece uyumaya gönderirseniz,örgütlenme ihtimalini neredeyse sıfırlarsınız.Peki şimdi ne fark var? Ben hiçbir fark göremiyorum,arenalar tvlere dönüştü,yarışma programları,futbol maçları vb. derken insanlar kendini yatağa zor atar oldu değil mi)
İlluminatinin yeni dünya düzeni emelinde 3.dünya savaşının büyük bir yönü var.Dünya nüfusunu azaltma politikalarında bu savaş ve kitle imha silahları Haarp büyük bir paya sahip olacak.Savaşın da 2012 nin son çeyreğine doğru olacağını düşünmekteyim.Teorilerim içinde ise Londra 2012 olimpiyat oyunlarının rituelik bir parçaya sahip olacağı yönünde,öyle ki oyunların maskotları ve logoları siyonizm ve illuminati diye bağırmakta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlluminati
Non-FictionYeni Dünya Düzeni... Siyaset... Politika... Entrika... Bu bilgiler nasıl bir tehlikede oldugunuzu görmenizi saglayacaktır. Dünya, yeni bir çaga adım atıyor ve bu çag insanlık için hiç iyi olmayacak. Bu tarihi bilgilendirme değil, siyasi bir uyarıdır.