Çin'in İlluminati Savaşı

1.2K 6 0
                                    

Benjamin Fulfordİlluminati’nin, spesifik biyolojik silah yoluyla Asya’nın nüfusunu azaltmak için 500 milyon kişiyi öldüreceğini söylüyor ve bunun beyaz bir adamın oyunu olduğuna vurgu yapıyor.

O elinde İlluminati ile bağlantılı 10.000 kişilik bir liste olduğunu, özellikle Bilderberg,CFR ve Skull & Bones üyelerinin çoğunluğu oluşturduğunu söylemekte.

Fulford, Forbes Dergisi’nin eski Asya Pasifik büro şefi. Forbes onu reklamverenler hakkında zarar verici yazı yazmaktan dolayı işten çıkardı. Fulford olaydan bu yana Japonca 15 kitap yazdı ve en son 9/11 olayıyla ilgili söyledikleriyle dikkat çekdi.

Fulford, Japonya’da cinayet ve rüşvet’in İlluminati tarafından gizlice kontrol edildiğini ve Amerikalıların 2. Dünya Savaşı sonundan, bu yana 200′den fazla Japon siyasetçi ve etkili vatandaşı öldürdüğünü söylüyor.

Kurbanları arasında eski Başbakanlar TanakaTakeshitaOhira ve Obuchi‘nun varlığından söz ediyor ve Onların özel bir ilaç kullanılarak öldürüldüğü düşünüyor.İlluminati‘nin, Çin Gizli Cemiyeti’ne bir daha cinayet işlemeyeceği konusunda uyardığı söylemekte.

Çin Gizli Toplumuna “The Green and The Red Societies” denir.

Benjami Fulford anlatıyor;

”Bu tarih kitaplarında bulunabilir. Mançular 1644 yılında Çin’in işgal ettiğinde, Mançu ordusu Qing’i devirmeye yönelik bir yeraltı toplumu kurdular. Onlar, Boxer Ayaklanmasını desteklediler ancak emperyalist güçler tarafından bu isyan bastırıldı. Daha sonra, denizaşırı Çinli ve Japon imparatorluk ailesinin yardımıyla toplum, son İmparatoru devirmeyi başardı ve onun yerine Sun Yat Sen getirildi. Onlar, 1940 yılında Şanghay’da Komünistler ile savaşan Kızıl ve Yeşil Çete olarak tarih kitaplarında görünür. 1949 yılında komünistler tarafından yenilince, bir kez daha bir yeraltı örgütü haline geldiler. “

”1949 yılından bu yana Çin ve dünyanın geri kalanında onların etkisi giderek artmıştır. Onların Çin hükümeti içerisinde çok üst düzey üyeleri var ama onlar, doğası gereği  bir birlik sağlayamazlar ve Çin hükümeti içinde resmi bir şekilde organize değillerdir.”

”Japonya’da, Yakuza suç çeteleri ve Japon imparatorluk ailesi arasındaki bağlantının derin kökleri vardır. Japon imparatorluk ailesi 6. yüzyıl Kore’yi işgal etmişlerdir. İşgalciler yerli Jomon halkına bela olmuşlardır. İşte onlar Yakuza atalarıdır. O kişiler, gizli işlerde ve vergi toplama gibi konularda kullanıldılar. Japonlar, son Çin hanedanını devirme konusunda karar aldığında, üyeleri içinde birçok gangster olan Çin Gizli Toplumunun arasına girmek için Yakuzaları kullandılar. ”

”Bunun bir suç çetesi olmadığını çok nettir. Birçok üye Triad ve Yakuza üyesi olmasına rağmen, üyelerinin 3/2′si üniversite profesörleri, araştırmacılar ve bürokratlar gibi entelektüellerdir. Her üye kendi yaşamını kendi kazanır. Onların kural kitabı, zayıflık, kavga, haksızlık ve yardım gibi şeylerde ne yapmaları gerektiği konusunda talimatlar verir.”

”İlluminati ve bunların üst görevlilerinin yaklaşık 10.000 toplam üyesi varken, Çinli grup 6 milyondan fazla üyeye sahiptir. Bu onun 600 katı ! Ayrıca,  6 milyon kişinin isimleri ve adresleri ne, bu 10.000 kişi kim ve nerede ?”

Japon eski Başbakanlar, kıdemli Yakuza gangsterleri, üst düzey Japon Masonlar, Batılı istihbarat ajansları vb. çoğu İlluminati üyesi.

Öncelikle Illuminati, Avrupa ve Kuzey Amerika geleneksel aristokrasiye ve bankacı ailelerin gerçekten geleneği olmuş. Bunlar ABD, İngiltere, Avrupa, Japonya, Afrika, İran, Kanada ve Meksika’yı kontrol ediyor Çin, Rusya, Hindistan, Güney Doğu Asya, Güney Amerika, Küba vb. yerleri kontrol etmiyorlar.

Onların hedefi bir dünya hükümeti oluşturmak.” 7 yıl öncesine kadar plan Yeni Dünya Düzeni idi. Bunun ”Yeni Bir Amerikan Yüzyılı Projesi” olduğu açıkça vurgulanmıştır. Ancak, Irak fiyaskosu ile Batı’nın gizli dünya hükümeti planı, AB’ye dayalı bir dünya hükümeti olarak değişti. Bu planı gerçekleştirmek için de ABD ekonomisini sabote edecektir.

”Ancak, gizli hükümet büyük bir bölünme vardır. Jay Rockefeller ve Philip Rothschild, Küresel Isınma konusunda birleşirken. David Rockefeller ve JP Morgan torunları tarafından desteklenen Terörizm Fraksiyonu üzerinden savaşa karşıdırlar. Aynı zamanda Bush, Harriman, Walker’da bunu desteklemektedir.”

Çin, 500 nükleer santral satmak istiyor ve bu dünyanın geri kalanı için de benzer bir miktar. Terör adamları, petrol üzerinde kontrolü muhafaza ederek ABD hakimiyetini korumak istiyor ama Putin onlar için büyük bir aksilik oldu.

”Onlar da Neo-Naziler gibi hastalık, açlık ve savaş yoluyla dünyanın renkli insan sayısını en az yarıya indirmek istiyorlar.Çin Gizli Cemiyet içinde bu rüzgar var ve onları durdurmak için hazırlanıyorlar. “

(Renkli insan onlara göre Beyaz Anglo-Sakson Protestan  olmayan bütün insanlardır.)

Şimdiye kadar, ben İlluminati tarafında öldürülen Japon politikacılar bahsettim. Unutulmaması gereken bir konu ise İlluminati, Ron Paul, Barack Obama ya da herhangi bir politikacıya suikast girişiminde bulunabilir.

İlluminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin