51. Bölge yani Area 51, sahibi Amerika Birleşik Devletleri Savunma Bakanlığı ve Amerika Birleşik Devletleri Hava Kuvvetleri olan, bilindiği kadarıyla uçak ve düşman silahları inceleme, araştırma ve analiz etme merkezi olarak kullanılan askeri üsdür. Teorilere göre burada uzaylıların ve ufoların tutuldugu söylenir.
51. Bölgenin özel güvenliği, Cammo Dudes adı verilen bekçiler tarafından sağlanmaktadır. Sınıra yaklaşan insaları ve araçları uyarmakla görevlidirler. Şayet uyarı sonucunda, siviller sınırdan ayrılmazsa büyük para cezasına çarptırılıyorlar. Cammo Dudes'lerin rütbesi yoktur. 51. Bölgeye yetkisiz giren kişileri, üst düzey askeri yetkililerin öldürme yetkisi vardır.
Eski bir 51. Bölge çalışanı olan Albert Wheelon, National Geographic'e yaptığı açıklamada şunlara değinmiştir; "Gündüzleri Test uçuşları yapar, bölgeyi tarardık. Yapılan yeni uçakların analizlerini tamamlardık. Test uçuşları çok zor olurdu, bölge basık oldugu için nefes almakta güçlük çekerdim. Gündüzleri uçuşlarımızı yapar, geceleri ise kendimizi karanlık bir operasyonun içinde bulurduk. Geceleri UFO'ları saymakla bitmezdi. Geceleri bölgede olağanüstü hal ilan edilirdi. Güvenlik önlemleri en üst düzeye çıkarılırdı. Ve bizim tabirimizle, sevkiyat başlardı. Dev tırlarla, büyük parçalar bölgeye taşınıyordu. Gece bütün personel karanlık odalara hapsediliyordu. Sabaha karşı bizi o odalardan çıkarırlar, hiçbirşey söylemeden işimize devam etmemizi emrederlerdi. Oraya en yakın olan bizler bile, 51. Bölgede neler yaşandığını bilemiyoruz."
51. Bölgede gerçekte neler oldugu bilinmese de, CIA'in yaptıgı açıklamada böyle bir askeri üssün varlığı kanıtlanmıştır. Yıllarca bu bölgenin varlığı gizlense de 1980'lerin sonunda, bir sovyet uydusu bu bölgenin resmini çekmiştir.
Birçok çılgın, teorisyen ve aşırı meraklıların ortaya attığı iddalardan biri de uydudan görülen fotoğraflarda, tesisin sadece bir kısmının görüldüğüdür. İddalara göre, yeraltında devam eden, 40 ayrı kısımdan oluşan bir labirent var ve yeraltı demir yollarıyla Los Alamos, White Sands ve Los Angles'a kadar bağlanıyor. Bölgenin görünen yüzünde ise hangarlar, bekçi klübeleri, radar antenleri, uydular, konutlar, yemekhane, ofisler ve kaçıp saklanmak için sığınaklar var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlluminati
Non-FictionYeni Dünya Düzeni... Siyaset... Politika... Entrika... Bu bilgiler nasıl bir tehlikede oldugunuzu görmenizi saglayacaktır. Dünya, yeni bir çaga adım atıyor ve bu çag insanlık için hiç iyi olmayacak. Bu tarihi bilgilendirme değil, siyasi bir uyarıdır.