Amerikan sosyal tarihinin iç içe üç hikayesi Yale'de başlar; Casusluk, uyuşturucu kaçakçılığı ve gizli cemiyetler. Elihu Yale, Boston yakınlarında doğmuştur, Londra'da eğitim gördükten sonra 1687 yılında, Doğu Hindistan Şirketinde Fort St George başkanı olur ve ticarete büyük bir servet harcayarak, 1699 yılında İngiltere'ye döner. Yaleoldukça hayırsever olarak tanınmıştır; Connecticut Yüksek Okulundan istek aldıktan sonra, bir miktar bağış ve biraz kitap hediye gönderir. Cotton Mather 1718 yılında, vasiyet olarak okula ''Yale College'' ismini önermiştir.
Nathan Hale heykeli Yale Üniversitesi'nde Eski Kampüs bahçesinde duruyor ve Langley, Virginia'daki CIA karargahı önünde bu heykel bir kopyası vardır. Bir başka kopya da Andover, Massachusetts'da Phillips Akademisi'ne önünde duruyor. (Phillips Akademisi, George H.W. Bush'un hazırlık okuluna gittiği ve on iki yaşında gizli bir cemiyete katıldığı okuldur.)
Nathan Hale, diğer üç Yale mezunu ile birlikte, Amerika'nın ilk istihbarat teşilatı olan "Culper Ring" üyesiydi. George Washington tarafından kurulan bu teşkilat, Bağımsızlık Savaşı boyunca başarılı olmuştur. Nathan Hale, İngilizler tarafından yakalanmamak için ameliyat olsa da, 1776 yılında yakalanmış ve idam edilmiştir. Cumhuriyet'in kuruluşundan bu yana, Yale ve "İstihbarat Topluluğu" arasındaki ilişkiyi benzersiz olmuştur.
1823 yılında Samuel Russell, Türkiye ve Çin'de afyon kaçakçılığı yapmak amacıyla ''Russell & Company'' adında bir şirket kurar. Russell & Company 1830 yılında John Perkins Cushing sendikası ile birleşir ve Russell, ''Amerika'nın birincil afyon kaçakçısı''olur. Amerikan ve Avrupa servetin büyük çoğunluğunu Çin afyon ticareti üzerine inşa eder.
Russell & Company Canton Operasyon Müdürlerinden biri olan Warren Delano,Franklin Roosevelt'in dedesi olur. Diğer Russell & Company ortakları John Cleve Green (Princeton finanse eden), Abiel Low (Columbia İnşaatı finanse eden), Joseph Coolidge ve Perkins, Sturgis ve Forbes aileleri dahil. (Joseph Coolidge'in oğluUnited Fruit Company'nin, torunu Archibald C. Coolidge ise Council on Foreign Relations'in kurucularından birisi olur.)
William Huntington Russell, Samuel Russell'in kuzeni ve 1831-1832 arasında Almanya'da okumuştur. Onun zamanında Almanya yeni fikirler için adeta bir yuva olmuş, "Bilimsel yöntem" ile insana her türlü yeni fikir enjekte edilmiştir. 1806 yılında Napolyon tarafından kendi kuvvetlerinin bozguna uğraması üzerine askerler direk Prusya'yı suçlamıştır ve John Locke ile Jean Rosseau tarafından belirlenen yeni bir eğitim sistemi oluşturulmuştur.
Johann Gottlieb Fichte, "Reden an die Deuthschen Nation" eserinin içinde çocukların devlet tarafından nasıl devralınması gerektiğinden ve ne düşünmelerine, nasıl davranmalarına kadar olan konularda, ne yapmaları gerektiğinden bahsetmiştir. Georg Wilhelm Friedrich Hegel, 1831 yılında ölümüne kadar Berlin Üniversitesi'ndeFitche'nin sandalyesini devralmış ve Immanuel Kant'ın Alman idealist felsefe okulunun doruk noktası olmuştur.
Hegel için dünyanın mantığı sadece dünya da gizlidir. Devlet mutlak bir gerekçedir ve vatandaş, devlete sadece ibadet ve itaat etmek zorundadır. Hegel'in devleti, ''İlahi fikrin yeryüzündeki şeklidir'' ve ''devlet, Tanrı'nın dünyadan geçmesidir'' ve iki karşıt görüş olan Faşizm ve Komünizm'in içinde Hegelciliğin felsefik kökleri vardır.
Hegelcilik felsefesi Almanya'da William Huntington Russell zamanında çok moda olmuştur.
Russell 1832 yılında Yale'ye döndüğünde, Alphonso Taft ile üst düzey bir toplum oluşturdu. 1876 yılında Skull and Bones toplantı salonundan alınan bilgilere göre.
''Kurucusu, Russell'dir. O, Alman toplumunun önde gelen üyelerinden olan, kıdemli kimseler ile sıcak bir dostluk kurdu. Burada ona bölümü açması için yetkiler verildi, üniversite onu geri getirdi.''
Topluluğun sözcüsü William H. Russell, ondört kişiyle birlikte "The Order of Scull and Bones'' cemiyetinin kurucusu oldular ve daha sonra adını ''The Order of Skull and Bones" olarak değiştirdiler. The Order of Skull and Bones gizli kapaklı olarak Yale'de hala vardır.
Onbeş genç her gelecek yılki gruba kabul edilmek için kıdemliler tarafından kabul edilir. Kabul görülmek için 15.000 $ veya ailesel olarak değerli olan bir saatin bağışlanması gerektiği söylenmektedir. Üniversite sonrası dünyada üyeleri başarısı daha iyi olabilmesi için, kampüse uzak noktalardan gelen kişiler tercih edilmiştir. Elit bir parti listesi gibi olan ''Skull and Bones'' kadrosunda rol alan aile isimleri;
Lord Ailesi
Whitney Ailesi
Taft Ailesi
Jay Ailesi
Bundy Ailesi
Harriman Ailesi
Weyerhaeuser Ailesi
Pinchot Ailesi
Rockefeller Ailesi
Goodyear Ailesi
Sloane Ailesi
Stimson Ailesi
Phelps Ailesi
Perkins Ailesi
Pillsbury Ailesi
Kellogg Ailesi
Vanderbilt Ailesi
Bush Ailesi
Lovett Ailesi ve böyle devam eder...
William Russell, Connecticut'a bakan olmak için gider. Alphonso Taft ABD Başsavcısı ve Savaş Bakanı olarak atanır. Oğlu William Howard Taft, tek adam olarak Amerika Birleşik Devletleri Yargıtay Başkanı ve Adalet Başkanı olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlluminati
Non-FictionYeni Dünya Düzeni... Siyaset... Politika... Entrika... Bu bilgiler nasıl bir tehlikede oldugunuzu görmenizi saglayacaktır. Dünya, yeni bir çaga adım atıyor ve bu çag insanlık için hiç iyi olmayacak. Bu tarihi bilgilendirme değil, siyasi bir uyarıdır.