Bir önceki bölümde bahsettiğimiz 11 Eylül 2001 olayının gerçek yüzünü ele alalım. Biraz araştıran herkes, nasıl uyutuldugunun farkına varacaktır. Yalnızca sizler değil, miyarlarca insan kandırıldı. Kimi teoriye göre bu saldırıyı teroristler yaptı, kimi teoriye göre ise Amerikan hükümeti ses getirmek ve Orta Doğu'yu ele geçirmek için yaptı.
Aslında ABD hükümeti bu saldırıdan cidi bir kar elde etti. Birçok ülkeyi işgal etti ve petrol, altın, kısacası kirli parayı siyonist illuminati bankalarına taşıdı. Anti-Terör yasası gibi ıvır zıvırlarla insanları kontrol etmeye başladılar. Ayni zamanda da İslam'a büyük bir darbe yaptılar. Olayı üstlenen Usame Bin Laden ise CIA için çalışan ve CIA adına hertürlü görevi yerine getiren birisidir. Şu an öldü mü öldürüldü mü yoksa yaşıyormu bunu kimse bilmiyor.
11 Eylül olaylarından sonra medyanın gösterdiği haber görüntüleri ABD hükümetinin bizi uyutmak için yarattığı iki boyutlu görüntülerdir. Uçaklar, alüminyum gövdeye sahiptir ve hangi hızda olursa olsun çelik yapılı bir binayı jilet gibi kesip geçemez. Buna benzer daha birçok delil, Dünya Ticaret Merkezi'ne düzenlenen saldırının uçak çarpması değil nükleer bomba oldugunu kanıtlıyor. İnsanların gördüğü uçaklar ise HAARP teknolojisi adı verilen bir sistem kullanılarak yaratılmıştır.
Bir diğer kafa karıştırıcı olay ise, bütün yayın yapan kişilerin CNN, NBC,ABC ve Fox medyadan oldugu saptanmıştır. İlk uçak çarptığında, CNN mali işler başkan yardımcısı Sean Murtagh, uçağın cinsine ve rengine kadar söylüyor ama uçağı görmedim diyor. Görgü tanıklarının bir çoğu sadece patlama sesi duydugunu söylerken spikerler araya girip hayır büyük bir uçaktı diye düzeltiyorlar. Bunların yanı sıra 11 Eylül tarihinde 4 uçak düşüyor fakat havayolu şirketinde 93 sayılı seferin olmadıgı ortaya çıkıyor. Ayrıca Pentagon'a da uçak çarptıgı söyleniyor ama Pentagon'daki enkaz bir uçağınkinden çok bir füzeye benziyor. Pentagon olayından sonra USA Today üst düzey muhabiri Mike Walter yaptıgı basın acıklamasında, "İnsanlar bana soruyor, nasıl USA Today bütün ekibi görgü tanığı olabildi diye. Arkadaşlar USA Today, Pentagon'a 9 dakika uzaklıktadır. Bir de Pentagon'daki patlama bölgesinin bir uçağı sığamayacağını soruyorsunuz. Bakın bir yolcu uçağı binaya çarptıgında kanatları kırılır. Kanatların binayı delip geçmesi çok komik olurdu değil mi ?" diyerek basın açıklamasını yapmıştır. Oysa Dünya Ticaret Merkezi'ne çarpan iki uçak da binaları jilet gibi yarıp geçiyor hem de kanatları kopmadan. CNN'de yapılan Pentagon haberinde ise spiker, olayın ilk dakikalarında hiçbir uçak kalıntısı olmadıgını ve uçağın o enkaza göre çok daha büyük etki yaratacagını söylüyor fakat daha sonra bu söylediklerinin bir hata oldugunu ve uçak enkazının oldugunu söylüyor. Tıpkı tahmin edildiği gibi senaryolar dönüyor.
Olaylarda ölen 2.974 kişi sayısı da uydurmadır. Olayda ölen sadece binadaki ve bina çevresindeki insanlardır. Uçakta öldüğü söylenen ve medyada fotoğrafları gösterilen kişiler aslında photoshop kullanılarak yapılmış sahte kişilikler. Olaylarda 300 itfayecinin de öldüğü söylenmişti ancak 250 itfayeci gerçekte ölmedi hatta orada değillerdi bile. Öldüğü söylenen kişilerin isimleri uydurmacaydı.
Kısaca özetlemek gerekirse, olay günü hiçbir medya kuruluşu canlı yayın yapmamıştır ve hepsi tek elden kontrol edilmiştir. Canlı yayın yerine kendi yarattıkları 2 boyutlu görüntüleri göstermişlerdir. Yeni Dünya Düzeni adı altında birçok iş çeviren illuminati hepimizi kandırmıştır. İlluminati günümüzde dünyanın ve bizim kaderimizi belirliyor. 11 Eylül Anma Töreni bile göz şeklinde kurgulanmış bir korografiye sahiptir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlluminati
Non-FictionYeni Dünya Düzeni... Siyaset... Politika... Entrika... Bu bilgiler nasıl bir tehlikede oldugunuzu görmenizi saglayacaktır. Dünya, yeni bir çaga adım atıyor ve bu çag insanlık için hiç iyi olmayacak. Bu tarihi bilgilendirme değil, siyasi bir uyarıdır.