Subliminal Mesajlar

6.5K 31 1
                                    

İlluminati günümüzde artık kendini gizlemeye çalışmamaktadır. Bunun en güzel örnekleri subliminal mesajlar içeren çizgi filmler. 

1958 yılında Belçikalı Peyo Cullifors "Şirinler" isimli çizgi romanı yarattı. 1981 yılında televizyonda gösterilmeye başlandı ve büyük ilgi gördü. Orjinal ismi "Schtrumpf" olan çizgi film 256 bölümden oluşuyor. Peyo sosyalist bir kişiydi. "Şirinler" adlı çizgi filmi ortaya çıkardığında iki kutuplu bir dünya vardı. Bir tarafta ABD diğer tarafta SSCB... Peyo bu çizgi film ile empriyalist mesaj vermek ve ABD'ye karşı propaganda yapmak istemiştir. Bu nedenle bir dönem "Şirinler" ABD'de yasaklanmıştır.

"Şirinler" isimli çizgi filmde alt kodlamalar vardır. Örneğin para olmadan komünal yaşam sürmeleri, şirin babanın Karl Marx'a benzemesi ve kızıl şapka giymesi. Herkes kendi işini yapıyordur ve mutludur. Herkes aynı kıyafeti giyiyor. Aile kavramı yerine kardeşlik kavramı vardır.  Gargamel papaz cübbesi giymektedir. Kapitalizmi ve dini sembolize etmektedir. Peki "Şirinler" masonluk locası ürünü mü ?

 İtalyan araştırmacı Antonio Soro karakterlerin ve hikayenin arkasında bir Mason locası olduğunu söylüyor. Soro, "Şirinler, gerçek bilgi ve masonluk" adlı kitabında her bir mavi şirinler yaratığının gnostik -tanrının sırrını bilgi temelinde arayan felsefik akım- karakterinde en gizli mason localarından birini sakladığını yazdı. Şirin baba karakteri de bu mason locasının Büyük Üstadı.Şirinler'in renklerinin de masonik bir yorumu var: Mavi gnostik ekolde gizemli Tanrı'nın çocuklarını, beyaz saflığa özlemi, Şirin Baba'nın kırmızı külahı da ruhun ateşini simgeliyor. Erkek şirin sayısının 99 olması masonluğun kademelerini temsil ediyor. Gargamel, loca dışında masonların sırlarını öğrenmeye çalışan, Şirine ise "ilahi uyumu" yıkan dişi öğe. bunun yanında "Şirinler" çizgi filmi başlangıç şarkısı çalarken çocuklara "belki iyi bir çocuk olursanız Şirinler'i bile görebilirsiniz" vaatini veren söz kafa karıştırıyor. İlluminati gizli bir örgüt oldugu için ondan bahsediyor olabilirler mi ? 

İlluminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin