Örgüt Kurucusu ve Üyeleri

4K 43 9
                                    

1776 yılında Almanya'nın Ingolstadt kentinde, Adam Weishaupt isimli Kabbalacı bir Hukuk Profesörü ve Baron Von Kingge'nin birlikte kurdukları gizli bir örgüttür. İlluminati aileleri olarak da bilenen Rothschild Ailesi, Astor Ailesi, Bundy Ailesi, Russel Ailesi, dupont Ailesi, Kennedy Ailesi, Li Ailesi, Freeman Ailesi, Warburg Ailesi, Rockefeller Ailesi ve Collins Ailesi bu örgütün varlıklı ve üst düzey üyeleridir. Herbir aile gizli cinselliği, yeni dünya düzenini ve din karşıtlığını ifade eder. ancak hiç kuşkusuz bu ailelerin içinde en çok üne sahip olan Kennedy Ailesi'dir. Kennedy Suikastını duymuşsunuzdur. Bu suikastı daha sonraki bölümlerde detaylı bir şekilde inceleyeceğiz. 

Bu üst düzey yönetim üyelerinin yanı sıra piyon olarak kullanılan üyeler de vardır. Aslında illuminati örgütünün tam olarak kaç kişi oldugu bilinmemektedir. İlluminati gelir kaynağı yüksek kişileri üyesi seçer. Bunlar ünlü şarkıcılar, futbolcular, devlet adamları, film yıldızları ve daha pekçok hatırı sayılır kişilerdir. Daha önceki bölümde de bahsettiğim gibi şarkılar kullanılan en önemli silahlarıdır. Çünkü backmassking yöntemiyle şarkıların frekanslarına bir takım mesajlar yerleştirerek bilinç altımıza gönderiyorlar. Bu mesajları şarkıları normal dinlerken duymanız imkansız. İşte o ünlü üyelerden bazıları: Katty Pery, Lady Gaga, Jay-Z, Rihanna, Madonna, Justin Timberlake, Christiana Aguilera, Shakira, Maroon 5, Beyonce, Justin Bieber, Selena Gomez, Atiye, Hande Yener, Tarkan, Hadise vs.

Bu ünlülerin yanı sıra Eminem, Michael Jackson, Bob Marley, Defne Joy Foster, Tupac gibi ünlüler illuminatiye karşı çıkmış hatta örgütten ayrıldıkları için öldürülmüşlerdir. Ünlülerin çoğu kendi isteği dışında, tedit edildikleri için girmek zorunda kaldılar. 

Eminem, son dönemlerde tehdit almaya başladıgı için not afraid isimli şarkısını çıkarmıştır. 

İlluminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin