BÖLÜM 62

61.7K 2.2K 318
                                    

Selamünaleyküm okurcanlar.

İthaf listemiz:
-GlevinToptik
-ozlmelms
-hadestes
-ohmysesu
-A123456hfjf
-ozlem098
-Sedaozkan95039

Kalanlarda inşallah diğer bölüme, hemen bölüm atıp ders çalışacağım:-( darılmaca gücenmece yok önem sırası da yok hepiniz de birbirinizden değerlisiniz.:-)

İyi okumalar
07.11.2017
19:27

Zeynep Şadoğlu

Sabah karnımda futbol oynayan oğlum sayesinde uyandım. Elimi karnıma götürüp gezdirdim.

"Sakin ol annem."
Başımı sola çevirince Berva'nın Mirza'nın göğsüne uzanıp kollarını beline sarmaya çalıştığını gördüm. Lakin o minik kolları ile Mirza'nın sırtını sarması çok zordu, çünkü ben bile zor sarıyordum.

Gözleri kapalıydı, demek ki uyku sersemliğiyle yapıyordu bunu, oğlum ise Mirza'nın genelde yattığı gibi yüzüstü yatıyordu.

Ve o an bir şey oldu. Mirza da uyku sersemliğiyle başımın altında duran kolunu çekip kızıma sarıldı.

Kıskanabilirdim ama şimdi daha acil bir işim vardı.
Hızlıca sabahlığımı giyip odadan çıktım. Etrafta kimse yoktu, koşar adımlarla banyoya girerken dün gece içtiğim çaylara kızıyordum, ne vardı o kadar içecek?

Odaya girdiğimde Yekta'nın da Mirza'nın üstüne çıktığını gördüm.
Üstümü giyip yatağa oturdum ve Berva'nın yüzüne düşen saçlarını kulağının arkasına aldım.
Kızım yüzünü buruşturup burnunu Mirza'nın tişörtüne sürerek kaşındırıp yine eski pozisyonu aldı.

Yekta da Mirza'nın koluna indirdiği başını ve karnında duran ayaklarını hareket ettirip döndü. Ben düşmesinden korkarken  Mirza'nın kolu hareket edip te Yekta'yı tutunca Mirza'nın yüzüne baktım.
Uyuyordu, ya da ben öyle sanıyordum.

"Doya doya izledin mi?"
"İzledim, ama doyamadım." 
Mirza'nın uyku mahmuru gözleri aralanınca gülümseyip yanağını öptüm ama geri çekilmedim.

Yüzümde hissettiğim minik el ile Mirza dan uzaklaştım.
Berva çatık kaşlarını benden çekip gülümsedi ve biraz daha yukarı doğru kayıp Mirza'nın yanağını öptü.

"Anasının kızı."
Mirza gülümseyip doğrulunca kızım da kucağında oturur pozisyona geçti.
Mirza Yekta'nın başını yastığa indirirken uyanan oğlum gülümseyip oturdu ve minik ağzını açıp esneyerek babasının üstünden geçip yanıma geldi.

Yanağımdan öpünce Mirza'ya bakıp
"Acaba neden babasının oğlu diyemiyorum?"diyince Mirza göz kırpıp
"Hadi bakalım çocuklar Sude'nin yanına gidin." Diyince miniklerimiz yataktan inip kapıya koşarken Mirza beni kendine çekip dudaklarımızı birleştirdi.

"Baba!"

Çocukların burada olduğu aklıma gelince Mirza'yı ittim.
"Baba kapı açınmıyo! (Baba kapı açılmıyor!)"

"Tabi babasının oğlu diyemezsin." diyip göz kırptıktan sonra çocuklara baktı.
"Geliyorum prensesim."

Mirza kapıyı açmaya gidince şaşkınlıkla yataktan kalktım. Hep böyle ani hareketler yapıyor ya!

BERDEL (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin