Ben geldim.
Hoşbuldum.(KİTABIM REKLAM YERİ DEĞİL! BİLGİNİZE!)
Şimdi gidiyorum, siz bölümü okuyun aşağıda görüşürüz.;-)
10.12.2017
12:25Bölümü nerede ve hangi saatte okuduğumuzu buraya yazar mıyız?
İyi okumalar.
~Yazarcan~
"Öle yapma!" Berva abisinin eline hafif dokundu.
"Niye ki?"
"Canısı ağrıl."dedi kısık sesle.
"Böle mi yapalsam?"dedi Yekta yine yatakta yalnız başına uyuyan bebeğin burnunu sıkarken.
"Aabiş!"derken banyo kapısı açılmış anne ve babaları odaya girmişti."Yekta!"
"Berva!"
İki çocuk ta şaşkınlıkla anne ve babalarına baktılar."Sis olda naptınıs?" diyen çatık kaşlı Berva'ydı.
Gözüne giren saçlarını eliyle geriye atıp yataktan indi ve babası ile annesinin önünde durdu."Iı, bir şey yapmadık annecim."
"O saman niye belabel çıktınıs?"
"Kardeşin üstümüze kustu ya kızım."
Yekta da yataktan inip kardeşinin yanına geldi.
"Kaldeşim uyuyo ama baba?"
"Annecim sonra onu uyuttum ben."dedi Zeynep kısık sesle.
"Sizi gidi bücürler. Sizin burada ne işiniz var?" dedi Mirza konuyu değiştirmek istercesine."Bis deldik!!" diyen, heyecanla babasına sarılan Berva'ydı.
"Onu gördük herhalde."diye homurdanıp kızını öpen ve kıyafetlerini alarak banyoya giden de Mirza'ydı.
Zeynep banyoya giren kocasının ardından gülümseyip çocuklarına döndü.
"O zaman siz odanıza geçin ben de giyinip geliyorum."
"Anne ama bebişlen ooniycaktık?"Berva yatağa çıkıp kardeşini öptü.
"Arda uyansın sonra oynarsınız oğlum."
"Aabiş bebiş uyandı." dedi başarmanın verdiği gururla.Yekta da hızla kardeşinin yanına, yatağa çıkarken Mirza saçını kurutarak odaya girdi.
Bu sefer karısı giyinmeye gidince yatağa oturup çocuklarına baktı.Üç aylık olan Arda ağlamaya başlayınca oğlunu kucakladı.
"Acıkmış mı benim oğlum?"
"Ben açıkmadım ki baba."
"Aabiş sen diil, bebiş açıkmış."
"O saman men de açıktım.""Birileri kıskandı sanki?"
Arda yumuk yumuk ellerini gözlerine götürüp ovarken annesi odaya girmişti.
Zeynep yatağa oturup oğlunu kocasından alarak doyurmaya başladı.Arda doyunca Zeynep oğlunun yüzünde gezen bakışlarını odaya çevirdi ve ofladı.
"Ama annecim yaa!"
Afacanlar yine boş durmamış, odayı birbirine katmıştı.
Mirza başını telefondan kaldırıp çocuklara baktı ve gülümsedi."Ben daha yeni toplamıştım onları."
"Bi daha yap anne?"
"Başka şansım yok sayenizde annem."
Yekta babası gibi kesilen ama uykudan uyandığı için dağılan saçlarını kaşıyıp"Beeva duy bis yapalım."dedi kardeşine bakarak.
"Hii! Nasıl ki?"
"Böle."
Yekta gülümseyerek çekmeceden çıkardıkları eşyaları tekrar çekmeceye tepti.Berva da gülerek abisine yardım ederken Zeynep oğlunun gazını çıkarıp babasına uzattı.
"Hayatım dikkat et kusabilir."
"Tamam." Mirza oğlunu omzuna yatırıp. -tabi omzuna bir şeyler sermeyi de ihmal etmemişti- geri telefona döndü.Zeynep çocuklarını öperek onlarla aynı hizaya geldi.
"Çişiniz var mı?"
"I-ıh."
"Yüzünüzü yıkayalım o zaman."
Çocukları banyoya götürüp sırayla yüzlerini yıkadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL (Tamamlandı)
General FictionTek bir gece, sadece bir gecede tüm hayatınızın değiştiği oldu mu? Ya da tüm hayallerinizin yıkılıp mutsuzluğa sürüklendiğiniz? Sabah olduğunda artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını bildiğiniz oldu mu? O'nun oldu. Zeynep Hanoğlu. Farklı duygu...