4.fejezet-Zalkod

990 70 37
                                    

-Megérkeztem.-Mondtam a falu határán álló tábla láttán.

Elkezdtem sétálgatni az utcákban. Nem nagyon tudtam merre menjek, így a Dió-ér felé vettem az irányt. Itt minden tökéletesen olyan mint a látomásomban. Elkezdtem sétálgatni a parton és megtaláltam azt az utat ami visszavitt a faluba a víziómban, így elindultam rajta. A házak ismerősek, de a lényeget nem találom. A régi romos ház sehol sincs. Nem találom. Az utakon sétálgatva egyszer csak rossz előérzetem támadt. Hátra-hátra pillantgattam és észrevettem hogy mögöttem három feketébe öltözött alak sétál, a kezükben pálcával. Ezek valószínűleg halálfalók. Felkészültem. A pálcám a táskám mélyén fekszik és nem is tervezem elővenni. A fejemben tervet készítettek. Valószínű hirtelen támadással fognak készülni tehát az átok-térítés lesz a legmegfelelőbb védekezés, majd három (de ha kell több) egyszerű támadással lerendezem őket. Az elvárásaim bekövetkeztek. Egy pillanat múlva a középső sötét varázsló halálos átkot irányított felém, amit egy egyszerű karmozdulattal eltérítettem mintha csak egy labda lenne amit felém dobtak. Ez után a három halálfaló egyszerre dobálta rám az átkokat, nem volt időm támadni. Miközben mindet kivédtem, közel kerülve hozzájuk az egyiket kiütöttem egy jobbossal majd a középsőt egy rúgással. A harmadik viszont kitartóan repítette felém az átkokat. Távolabb lépett tőlem és nem is engedett a közelébe, úgy hogy a fizikai támadás helyett varázslatra kell hagyatkoznom. Aktiváltam a folyamatos pajzsot, majd elkezdtem erőt gyűjteni. A kezemben gömbalakba gyűlt az energia amit a halálfalóhoz "dobtam".

 Amint a labda elérte a varázslót, ő és társai füstként oszlottak szét a levegőben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Amint a labda elérte a varázslót, ő és társai füstként oszlottak szét a levegőben. Te jó ég! Ezt én csináltam? Mögülem egy 30-as 40-es éveit taposó férfi lépett elő a házak rejtekéből. Zsinóros mente, bő nadrág...A látomásomban szereplő embert azonnal felismertem.

-Ki vagy te?-kérdezte.

-Bri...Erdei Boglárka.-Rutinból az angol nevem mondtam...még hozzá kell szoknom nekem is.

-Az apád Erdei Bence?

-Csak volt. Már meghalt.

-Gyere velem.-Nem szóltam semmit. Az ösztönöm azt súgta vele kell mennem, így vele mentem. Egy kis séta után elértük a romos házat, a falu címerével amit a látomásomban láttam.-Gyere be.-Az úr kinyitotta nekem az ajtót. A sötét fa ajtó a konyhára nyílt. A szoba közepén egy az ajtóhoz passzoló színű asztal állt négy székkel, körbe pedig konyha bútorok. kihúzta nekem az egyik széket-Ülj le. Főzök teát.-A férfi a teafőző körül kb. öt percig ügyködött mire sikerült elkezdeni melegíteni a vizet.-Tudod mi volt apád?

-Mire gondol?

-Tudod a Honfoglalás idejétől fogva az országban különleges varázserővel megáldott...

-Persze persze tudom a táltosok.-Szakítottam félbe a férfit és mondtam flegmán, mint aki már ezredszerre hallgatja végig a nagyi elveszett ablakba kitett almás pitéjének történetét.-Igen az apám táltos volt és én is az vagyok. De ezt valószínűleg már tudja. A kérdés az hogy ki maga és hogy kik voltak azok akikkel harcoltam.

Az Elfeledett Erők... 5.rész - SzáműzetésWhere stories live. Discover now