3.fejezet-Kutatás az Életfa után

926 76 10
                                    

-Bridgette! Már azt hittük sose méltóztatsz haza jönni!-Mondta 'Lis

-Miért? Meddig voltam oda?

-Négy napig.

-Meddig?!?-Nem hiszem el. Ennyire rossz lenne az idő érzékem? Pedig csak fél órának tűnt.

-Igen. Négy nappal ezelőtt mentél el.

-Mennyi az idő?

-Reggel kilenc. De ez most mellékes. Na mit találtál?

-Egy Zalkod nevű kis városba kell mennem. Ott lesz az Életfa.

-Király! Csak még egy kérdés. Hol van az a Zalkod?

-Halvány hupi kék gőzöm sincs.

-Hát akkor nem megyünk sokra.

-Nem.

-Figyelj, én elmegyek egy könyvtárba és utána nézek. Te pihenj végre egy kicsit.

-Nem.

-De! Feküdj le aludni. Miket derítsek ki róla?

-Hogy hol van. Csinálj útvonal tervet, meg nézz utána néhány dolognak. És köszi.

-Semmiség. Nemsokára jövök.

-Jó!

Miután 'Lis elment hallgattam a tanácsára és lepihentem. Nem tudom meddig aludhattam de nagyon jól esett. Mintha egy hete nem aludtam volna. Talán mivel a meditálás nem egyenlő az alvással, sőt inkább még jobban lefáraszt mint a pihenés.

-Bridgette.-Álmodom. A Roxforti nagyteremben állok. Rajtam kívül a terem üres. Csak egy számomra csalódást okozott ember van itt.

-Draco?-Régi szerelmem nem 17 éves valóját látom. Úgy néz ki mint első éves korunkban. Mintha én is összementem volna és a jobb csuklómon ott a kötés amit évekig hordtam. A fiatal Draco egy rózsát adott a kezembe. Ám ennek a rózsának nincs tüskéje, így bátran markoltam a szárába. Belemeredtem a virágba és mintha gyorsan felnőttem volna, a mai önmagammá. Eközben a tüskétlen rózsa is átváltozott egy rózsaszín virággá. Asszem kamélia. Igen ez az. Felnéztem a virágból és előttem ekkor már a 17 éves Draco állt.-Draco!-Azonnal a fiú nyakába ugrottam.

-Bridgette! Nagyon hiányoztál!

-Te is nekem!

-Bridgette...-hosszas ölelkezés után, külön váltunk. Draco a kezét az arcomra tette-Szeretlek.-Az arcom elhidegült. A mosolyom elmeredt.-Szeretlek!

-Nem.-Levettem Draco kezét az arcomról.-Kilöktél a toronyból. Ott hagytál. Cserben hagytál!-Ezt már szinte ordítva mondtam. Körülöttem a kastély leomlott, Draco pedig eltűnt, a helyén pedig Voldeort állt.

-A fiú nem szeret. Sose szeretett.-A nagyúr suttogását már rég nem hallottam a fejemben. Kirázott a hideg.-Gyenge vagy. Megöllek Bridgette Wood. Hallod? MEGÖLLEK AZ ÖSSZES BARÁTODDAL EGYÜTT! Crucio!-A szenvedés végig terjedt a testemben, a fájdalomtól pedig ordítottam.

-Bridgette. Bridgette. BRIDGETTE!

-Ha!-Amikor 'Lis felébresztett, a szenvedésemnek vége lett, de a sebhelyem még mindig fájt.

-Rosszat álmodtál?-kérdezte

-Mondhatjuk úgy is. Na mit derítettél ki?

-Ez a kis falu Magyarország észak-keleti csücskében fekszik, 20 km-re van Sárospataktól, ha ez mond neked valamit.

Az Elfeledett Erők... 5.rész - SzáműzetésTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon