26.fejezet-Keresni ami nincs...

768 59 13
                                    

Sziasztok! Előszóban gyorsan annyit hogy...phuuu...Komoly írói válságba kerültem. Már több mint 3 hete raktam fel az utolsó fejezetet, és ez sem lett valami tartalmas...Próbálom kitölteni az időt, és kicsit gyorsítani azt, de remélem azért tetszeni fog!

<3 #Jedigirl

A hazatérésem másnapján végig az idő megállítását gyakoroltam. Próbáltam a lehető legviccesebb helyzetben elkapni 'Lis-t. Aznap este hamar elaludtam. A világ legnagyobb csoki szökőkútjáról szóló álmom viszont egyszer csak félbeszakadt.

Egy sötét szobában állok, az ablakon csupán a közvilágítás egy fénye szűrődik be. A szoba közepén két heverő áll egymással szembe fordítva, köztük pedig egy plédekből összeeszkábált matrac. Közelebb léptem a heverőkhöz és megpróbáltam azonosítani a rajtuk alvó emberek arcát. A két kanapén Harry és Hermione feküdt, a padlón pedig Ron...Nagyon jó volt újra látni őket...Ám ahogy Ron és Hermione majdnem összeépő kezét néztem, a másik kanapén fekvő Harry felriadt.

-Bridgette?-Kérdezte kómásan a fiú.

-Szia Harry!-Mondtam nevetve, mire Harry felugrott hogy megöleljen, de átesett rajtam...mintha szellem lennék...

-Mit keresel te itt?

-Igazából...Nem tudom...Elvileg most álmodok.

-Nem álmodsz. Ez itt a valóság.

-Hát akkor jó tudni hogy nem őrültem meg...-Mondtam enyhe szem forgatással.

-Hogy haladsz a tanulással?

-Egész jól. Tegnap előtt voltam az északi sarkon megtanulni a...

-AZ ÉSZAKI SARKON?!-Vágott a szavamba Harry.

-Aha...Én is meglepődtem. Szóval megtanultam megállítani az időt. Ez után a dallal teremtést fogom megtanulni.

-És ezeknek haszna lesz majd?

-Asszem...Halvány lila gőzöm sincs. Igazából jelenleg hidegen hagynak ezek. A sima támadással is le tudnám győzni Voldemortot...

-De ígéretet tettél...

-Dumbledore-nak. Tudom.-Szakítottam félbe kicsit idegesen.-Csak...Annyira rossz érzés hogy itt vagyok és nem teszek semmit...De erről beszéltünk már eleget. Veletek mi van? Mi lesz most a nyaklánccal?

-Hát...Elmegyünk a minisztériumba. Százfűlé főzettel felvesszük dolgozók alakját és betörünk.

-És aztán?

-Aztán...Ellopjuk a medált és elpusztítjuk.

-Eléggé tő mondatokban fogalmaztál...Nem hangzott túl meggyőzően...

-Hát...a gond hogy mi is csak itt járunk a terv kiötlésében.

-Értem...-Mondtam kicsit elgondolkodva, elhaló hangon.

-Valami baj van?

-Nem. Csak...

-Csak mi?

-Tudod, az északi sarkon...-Itt elcsuklott a mondatom.

-Mi volt, mond már!

-Ott volt Draco.-Mondtam könnyes szemmel.

-Mi? Már megint az a barom? Csinált valamit? Bántott?-Mondta Harry hadarva és dühösen.

-Nem...Nem történt semmi csak...Ott volt...És el akart mondani valamit...

Az Elfeledett Erők... 5.rész - SzáműzetésWhere stories live. Discover now