6.fejezet-3.rész-A harmadik Ég

638 66 2
                                    

Itt minden kellemesen kékes színű. Előttem egy jurta áll. Sárga az ajtaja és gyémánt a palástja. Beléptem a jurtába. Itt is tűz ég, de ez sárgás színű. A tűz másik oldalán egy kékes női szellem ül.

-Én mondom énekem - Öreg Puszta kisebbik leánya! Nap Kagán szerelmetes asszonya, Az Aranyos Szeglet Úrnője, A Boldogasszony, magyaroknak Nagyasszonya. Aki fényben fürdetem arcomat, Aki megőrizlek benneteket, A puszta fiait és leányait, A Kárpátok bércei alatt Szent folyóknak partjain Arcotokat simogatom. Sebeitek gyógyítgatom Rólatok meg nem feledkezem, A szent helyeket kijelöltem. Hegy mélyébe őrtüzet tettem, Hol a Föld szíve dobog, Akinek szerelmetes fia a Turul, A Világ Világossága.

-Te vagy a Délibáb?

-A próbára jöttél. Ne húzzuk hát az időt.

-Hát...Jó...Mond mi a dolgom?

-Az elme próbája elé állítalak. Ennyit mondok. Kezdődjék a próba.-A Délibáb és a jurta eltűnt. Egyedül maradtam.

-Hát kösz. Ezzel sokra mentem!

Vettem egy mély lélegzetet, lehunytam a szemem és mikor kinyitottam a Roxfort előtt álltam. Nem is csoda hogy mindig az jelenik meg előttem, hisz ha az életem nagy része nem is, de a legfontosabb pillanatai itt játszódtak le. A Roxfort hatalmas ajtaja kitárult, és két ember lépett ki belőle, akiket azonnal felismertem.

-Anya! Apa!-Megöleltem a szüleimet.-Istenem! Annyira hiányoztatok! Végre. Mióta meghaltatok olyan elveszettnek érzem magam.

-Meghalni? Kincsem te meg miről beszélsz?-mondta Anya.-Nem haltunk meg. Élünk és virulunk.

-De hát...Ezt nem értem.

-Csak egy rossz álom volt.-Lépett ki az iskolából Dumbledore professzor.-Halucináció. Vízió. De nem a valóság.

-Maga is meghalt. Voldemort csatlósa ölte meg tavaly.

-Ugyan már. Voldemort már évek óta halott.

-De...Visszatért. És most háború dúl...

-Nem dúl háború.-Most Harry, Ron és Hermione lépett ki a hatalmas kapunk és unokatestvérem szólt hozzám.

-Egy éves korodban megölted őt. Hisz ismered a történetet.-Mondta Hermione.

-Neked köszönhetően a világon béke honol. Mindenki él és virul, és már senki sem szolgálja a sötét nagyurat sem a tanait.-Mondta Ron

-Még én se.- Harryék mögül egy szőke, szürke szemű fiú lépett elő.

-Draco? Te mit keresel itt?

-Hogy hogy mit keresek itt? Jöttem üdvözölni a szüleidet.-Mondta a fiú.

-Jó gyerek. Van esze és tisztességes.-Mondta Apám.

-Gyere. Közeledik a bájitaltan vizsga. Tanuljunk együtt. Ha jól sikerül megírnunk, felvesznek az R.A.V.A.SZ szintű oktatásra, és akkor mind ketten aurorok lehetünk ahogy akartad.-Draco idejött hozzám és megcsókolt de én elfordítottam tőle az arcom. Itt valami bűzlik. Ez az egész bűzlik.

-Várj. Én nem említettem neked hogy auror akarok lenni. És...te már nem vagy Roxfortos...Ahogy én se.

-Dehogynem. Igaz az utolsó évünk, de még Roxfortosak vagyunk.

-Nem. Ti pedig...Meghaltatok. Lestrange ölt meg titeket. Magát pedig Piton.-Nem értem. A szüleim és Dumbledore miért élnek.

-Piton? Dehát ő régi jó barátom. Miért akarna megölni?

-Mert titokban hű maradt a nagyúrhoz!

-Drágám. Voldemort...

-Voldemort igen is visszatért! És háború dúl!-Leesett mi történik.Ekkor átfutottak a fejemen azok a képek amikor negyedikben először küzdöttem Voldemortal és Harry, Hermione és Ron szinte elhamvadtak.-Ti meghaltatok!-Mutattam a szüleimre. Ekkor az ő haláluk szaladt át az agyamon és ők is eltűntek.-Akár csak maga!-Dumbledore halálának pillanata jutott eszembe, mire a professzor úr is elporladt.-Te pedig. Te kilöktél a toronyból. Meg akartál ölni!

-Bridgette én nem...

-Elhagytál! CSERBEN HAGYTÁL!-Ezt már szinte ordítva mondtam. A Dracoval töltött pillanatok jelentek meg előttem és az az ominózus este...Ekkor nem csak Draco de a Roxfort is eltűnt. Ismét csak a kékséget látom és a Délibáb szellemét.

-Teljesítetted a feladatot. A táltos fontos erénye az okosság. De tudnod kell a tudásnál fontosabb a bölcsesség. És Bölcs is vagy. táltosnak fel kell ismernie a veszélyt, a hazugságot és a bűnt. Gratulálok. Tovább léphetsz hát a negyedik Égbe. Fogd ezt a nyíl vesszőt. Ez bizonyítja hogy kiálltad a próbát. Most pedig menj tovább. Vár a következő próba.-A földből kinőtt az ág és megnyílt az ég. Az arcomon egy könnycsepp gördült le. Eltettem a harmadik nyilat és tovább mentem. Már értem miért mondta Géza bácsi hogy a Délibáb próbáján jól fogok teljesíteni amikor látta az álmom.

Az Elfeledett Erők... 5.rész - SzáműzetésOnde histórias criam vida. Descubra agora