-Biztos nem maradsz még?-Kérdezte Kata, leszállva a hajóról a Balaton partján.
-Nem lehet. Sietnem kell. Már csak három megállóm van és nem csak a sötét varázslók, de a zsaruk is a nyomomban vannak.
-És? Gyere el hozzám! Ott elrejtőzhetsz!
-Isten ments! Előlük nem lehet elrejtőzni! Már próbáltam, és nem szeretnélek bajba sodorni se téged, se a családod!
-Várj! Hogy érted hogy próbáltál elrejtőzni, de nem ment?
-A zsaruk egyszerűen felismernek. De a halálfalók...Valahogy mindig megtalálnak. Nem tudom hogy, de tudják hol vagyok. Ezért nem maradhatok sokáig egy helyen. De ez az én gondom! Nem szeretnék másokat is belerángatni szóval...-Fájdalom fogta el a fejem és szúrni kezdett a szívem.
-Baj van? Rosszul va...Mi a?-Akadt el a lány hangja, a csuklómon lévő villám alakú sebhely láttán, amit eddig egy pulcsi ujja takart el. A hegy az eddigi legélénkebb vörös árnyalatában pompázott, és a körülötte elterülő fekete repedések terjedni kezdtek.-Ez meg mi?
-Baj. Erőt kell gyűjtenem. Így nem végezhetem el újra a varázslatot...Mennem kell. Azonnal.
-Vissza jössz még?
-Nem vagyok benne biztos.
-Ha mégis, minket egész nyáron megtalálsz a parton.
-Mint mondtam, nem szeretnélek bajba sodorni.
-De ha ezt a védő valamit megcsinálod akkor ezek a sötét varázslók sem tudnak követni téged nem?
-De. De a rendőrök igen.-Ahogy a kezemen egyre több repedés jelent meg, egyre rosszabbul lettem...-Mennem kell...
-De hova?
-El.-Ekkor elugrottam. Valószínűleg egy életre megutált.
Nem Nyitrára érkeztem, ám most az egyszer direkt. A Pilis lábánál kötöttem ki és a hegy tetejét vettem célba. Az erdő sűrű, és sokat változott azóta, mióta legutóbb itt jártam. De az ösvény még itt van, és követve azt, el is értem a csúcsot. Pár percig gyönyörködtem a tájban, majd megvágva kezem, a legfelső sziklára cseppentettem a vérem. A kis virág minta mutatta az utat a sziklaperemhez, amin megjelent az ajtó. Rég volt hogy itt jártam legutóbb...Belépve a kör alakú terembe, leültem. Leültem és meditáltam. Erőt kell gyűjtenem. Szinte érzem hogy a repedések visszahúzódnak a csuklómon, ahogy az ősök szellemei körbevesznek. De ekkor...Megszólalt egy hang...Olyan mint amikor Voldemort suttog a fejemben, de ez nem ő volt... A hideg és félelmetes borzongás helyett, ami akkor fog el amikor a nagyúr beszél a fejemben, most egy meleg, kedves hang szólt hozzám...
-Bogi!
-Apa?-Hirtelen kinyitottam könnybe lábadt szemem, de apámat sehol sem látom, csak a hangját hallom.-Te vagy az?
-Igen Bogi! Én vagyok!
-Apa! Miért nem látlak?
-Az nem lényeges. Figyelj, van valami amit tudnod kell...
-Mi az? Baj van?
-Réges-régen volt...Sosem mondtuk el, pedig nagyon fontos...
-Mond már!-Eközben a hangja halványodni kezdett. Már csak részleteket hallottam abból amit mondott.
-Nem a szemed a táltos jegyed...Amikor Voldemort megtámadott téged és Harry-t...Lily Potter áldozata...az Ősanya szelleme...-Ekkor már nem hallottam apám hangját. Eltűnt.
DU LIEST GERADE
Az Elfeledett Erők... 5.rész - Száműzetés
FanfictionA legenda egészen Árpád idejéig nyúlik vissza. A Táltosok olyan mágusok voltak, akik különleges ősi magyar erővel bírtak. Ahogy telt az idő, az emberek félni kezdtek az erejüktől, vadászni kezdtek rájuk. Ma már csak kettő maradt, apám és én. A neve...