Oscar///Part 8

86 2 4
                                    




Klockan är 18:09 och min boxning börjar 18:40 så jag har långt tid på mig, jag säger hej då till Ellen och mamma, Och går ut igenom dörren och börjar gå till boxningen. Det tar bara 10 min att gå så det är inte så långt.

-Tids hopp-

22:00

Jag har kommit hem från träningen, jag sket i att duscha där. Vill duscha hemma istället. Jag kläder och går in i duschen.

När jag är klar så sätter jag på mig myskläder och ska gå ner till Ellen och hämta min dator. Jag knackar på hennes dörr och hon öppnar.

-Kan jag får tillbaka min dator? säger jag och Ellen blir röd i ansiktet

-ELLEN vad har du gjort med min dator? säger jag argt

-Eeeee asså snälla bli inte arg, säger hon tyst

-Men jag kan ju inte veta om jag blir arg ifall jag inte vet vad du har gjort

-Okej asså jag skulle gå upp för trappen och sen så kanske jag råkade halka lite och så tappade jag den så den gick sönder

-Ellen vafan, du är fan jobbig asså, säger jag och känner att det här nästan börjar bli roligt, först Ellens dator och sen tappar hon min. Hon är fan omöjlig.

-Förlåt Oscar det var inte meningen, snälla var inte arg. Jag älskar dig, säger hon och försöker se söt ut

-Jag är inte arg, kan bara köpa en ny. Para finns liksom, säger jag men hon bara rynkar på ögonbrynen

-Är du dum vet du inte vad para är? säger jag och suckar är hon dum?

-Hahah skoja bara tror du jag är efterbliven eller? skrattar hon och jag skattar också.

-Men har du sagt till mamma att din dator är sönder? säger jag och plockar upp en av många tröjor som ligger på golvet.

-Ja det har jag, och jag sa det när jag hade tappat din så hon ska köpa två nya som vi får när hon kommer hem. säger hon och tittar på mitt golv och suckar

-Aha vad bra, säger jag och stänger dörren innan hon har sagt något mer.

-Tids hopp-

Jag och killarna har bestämt att vi ska på någon hemlig fest, med massa alkohol och annat, det är Kevin som har fixat han är bra på sånt. Han har många kontakter.

Jag tar på mig ett par vanliga jeans från levis och en t-shirt från ck och min jacka, jag säger till mamma att jag ska sova hos en kompis och så kramar jag henne hej då och stänger dörren. Pappa har kommit hem men han var och åt med sin firma, det var bra för han låter mig bara sova över om han har pratat med kompisens föräldrar, han är så jobbig.

Jag öppnar fickan och tar upp cigg paketet och tar en cigg, jag tänker den och drar in röken i lungorna, jag sätter mig i buss kuren och tar upp telefonen. Jag tittar åt sidan och ser en riktigt jävla snygg tjej med riktigt nice bröst.

-Hej snygging, säger jag självsäkert och slänger ciggen och tar hennes midja med mina två starka armar.

Hon fnissar till.

Hej, säger hon gulligt och jag orkar inte mer. Jag drar henne närmare och trycker mina läppar mot hennes, hon ler och vi börjar hångla. Hon har så fina och mjuk läppar.

Jag är ju ihop med Issa men det skiter jag faktiskt i nu, är man fuckboy så är man det är inget som ändras bara för att man är ihop med någon, jag vet faktiskt inte varför jag inte har gjort slut med Issa hon är bara fett dryg och blir svart sjuk över allt.

Ska göra slut när jag är redo, orkar inte det nu det hade bara vart fett jobbigt.

Jag hör att bussen kommer och pussar hej då till den gulliga tjejen och sätter mig i bussen till stan. Väl i stan så möter jag upp killarna.

-Abow det här kommer fan bli bästa kvällen ever, säger Kevin och verkar jävligt taggad på kvällen. Men jag kan bara tänka på Melina, undra om hon kommer vara där.

-Ja bästa walla, säger Jason och puttar till mig på axeln

-Är inte du taggade Oscar?

-Jo men jag tänker på annat bara

-Oj oj träffat en snygg tjej eller? säger säger Kalle och Jason samtidigt

-Typ eller asså råkade liksom hångla med en tjej som var på busshållplatsen som var jävligt sexig, säger jag och skrattar

-Jävla player, skattar Kevin och slår till mig i bakhuvudet.

Vi är framme och det är väldigt mycket folk, det stinker alkohol och alla är nästan lite för fulla och klockan är bara 00:03, Kevin går fram till disken.

-Fyra vodka, säger han

-Ska bli, säger han i baren

Han har hällt upp våra dricker och vi tar dom röda plast glasen och sätter oss i ett par soffor lite längre bort i lokalen, lite längre bort från dans golvet.

-Jag har en liten överraskning till er, säger Kevin och tar upp en påse med vitt pulver ur jack fickan.

-Wallah vart fick du det ifrån? säger Jason som är helt häpen, vi har nämligen inte fått tag på någon som langar knark på några månader, många som langade till oss har flyttat och sånt.

Kevin häller upp lite på bordet och och snortar en lina. Jason gör det samma och Kevin en till, han ska alltid släppa loss så jävla mycket, han är helt sjuk. En gång var han så hög så att vi var tvungna att bära honom hem. Jag dricker lite ur min vodka och ser att Kevin får ett sms, han tar upp telefonen.

-Melina och Ingrid är snart här med bussen, kom så möter vi upp dom så att dom inte tappar bort sig, säger Kevin lite svamligt efter en hel vodka glas och två linor.

Jag klarar av väldigt mycket alkohol och bli inte så ofta så full så jag inte kan stå, men Kevin han bli full på typ en vodka.

Vi är framme vid bussen och väntar på Melina och Ingrid, det kommer en buss och jag ser att Melina och Ingrid står vid dörrarna redo på att gå ut. Bussen stannar och dom kliver ut. Ahhh jag klarar inte mer Melina är så snygg dör, hennes former och hennes ansikte går inte att beskriva. Ingrid går fram till jason och dom kramas och börjar hångla, samma med Kevin och Melina.

Jag känner mig faktist lite svartsjuk, att det inte är jag som håller Melina i mina armar och lite jag som har mina läppar på Melinas läppar utan Kevin.

Hoppas att ni gillade detta kapitlet och snart kommer det lite mer drama hoppas att ni är taggade för det är jag. Ly alla taco bröd/ Ellen karamellen

3 streck Where stories live. Discover now