Melina typ///Part 19

51 3 1
                                    

Jag har vart vaken ett tag och gjort mig iordning, men Aaron har inte vaknat än, jag vill inte väcka honom för han är så snygg när han sover men jag måste så att vi inte kommer försent, jag tittar på klockan på mobilen "06:40" vi börjar om 1 timme så det är lugnt.

Jag börjar pussa honom i ansiktet så att han ska vakna. Han öppnar ögonen och tittar på mig, och ler.

-Godmorgon älskling, säger han med den sexigaste morgon rösten jag har hört. Han kallade nyss mig älskling. Det gjorde mig helt varm, bara han rör mig så blir jag varm.

-Godmorgon, säger jag och pussar honom

-Vad är klockan? säger han och sätter sig upp i sängen, då åker täcket ner och man ser hans fina mage och jag kan inte låta bli att titta.

-Den är 06.41, säger jag och ställer mig upp.

Hoppar över morgonen orkar inte skriva den

Vi går ut från dörren och går mot hans moped, vi sätter på oss hjälmarna och så kör han iväg med mig bakom sig. Vi susar fram, han verkar gilla fart.

Vi är framme vid skolan. Jag tar av mig hjälmen, Aaron med. Jag kan inte sluta titta på honom, hela han är perfekt. Jag fattar inte varför ha gillar mig? Jag vet att jag har haft ett x antal pojkvänner men jag tycker själv att jag är jätte ful.

-Du är så snygg idag, säger jag till Aaron och pussar honom

-Bara idag? Inte andra dagar?

-Jo du är snygg alla dagar, säger jag och försöker sträcka mig och pussa honom igen men han ställer sig på tå, bara för att retas.

-Aaron lägg av, anars går jag, säger jag och börjar gå.

-Neej Melina, gå inte, säger han

-Du måste säga att jag är den finsate som finns i hela värden och bära mig in till skolan, säger jag och han skrattar

-Du är den finaste tjejen på hela denna jord och jag älskar dig mer än allt, säger han och bär upp mig och börjar gå till skolan.

-Du är den bästa, älskar dig, säger jag och han ler.

-Tids hopp-

Vi har slutat och jag ska hem och plugga matte, Aaron frågade om jag ville vara men måste verkligen plugga, jag öppnar dörren och går in. Jag springer upp för trappan och tar på mig en hoddie för det är så kalt med bara linne.

Jag går ner och sätter mig vid bordet och lägger läxorna på bordet, min mage kurrar till och jag går och hämtar ett äpple och går tillbaka till bordet. Några minuter senare så ringer min mobil. Aaron älskling står det på skärmen och jag tycker på svara.

-Hej baby, hur mår du? säger Aaron i andra sidan luren.

-Hej, jag mår bra dd? säger jag.

-Jag mår bra, älskar att höra din röst.

-Men vad gör du? säger han

-Jag pluggar dd? säger jag men han hinner inte säga mer förens det ringer på dörren och han lägger på. Jag går till dörren och öppnar och där står Aaron.

-Hej älskling, säger han och kramar mig

-Vad gör du här? säger jag förvånat men är ändå glad för att han är här med mig

-Jag ville inte att du skulle vara ensam och jag kan hjälpa dig att plugga, säger han och ler

-Tack så mycket, säger jag och han gör en gest att jag ska hoppa upp i hans famn så jag gör det och han tar ett grepp under min rumpa. Han pussar mig på munnen och våra kyssar går över till hångel. Han bär upp mig till övervåningen och vi går in i mitt rum.

Han kastar ner mig i sängen och lägger sig över mig

-Sen vet ni vad som händer-

Vi är helt svettiga och nakna i min säng, det här var nog mitt bästa ligg (hahah)

Jag vänder mig om och tittar på Aaron och han ligger bara och tittar upp i taket och ler.

-Varför är du så glad då? säger jag och han vänder sig mot mig

-Jag tänker på dig, säger han och ler

-Varför tänker du på mig? säger jag

-För att jag älskar dig så jävla mycket, säger han och det får mig att le, han pussar mig och det går över till hångel som fucking hela tiden. Hans läppar är så mjuka och smakar så gott(?)

Jag går upp från sängen och sätter på mig mina kläder och Aaron sätter bara på sig sina byxor men han kommer på att min mamma kanske kommer hem så han sätter på sig tröjan också.

-Ska vi inte åka och köpa lite mat jag är utsvulten, säger Aaron och går fram och sätter sina händer på mina höfter och placerar en puss på mina läppar

-Ja det kan vi, säger jag och vi går och sätter på oss allt och går till Aarons moped

-Tids hopp-

Han stannar med en sväng in på moped parkeringen och vi går in på donken, vi ställer oss vid beställnigsaparaten och beställer allt vi vill ha. Jag tänker precis sätta in mitt kort när Aaron drar ut det och sätter in sitt.

-Men jag ska betala, säger jag.

-Nej, jag ska betala. Jag vill skämma bort dig lite, säger han och jag ler och kramar honom från sidan medan han knäpper in koden och tar kvittot.

-Tids hopp igen-

Vi går in igenom min dörr och kommer in i den stora lokalen eller vad man säger hahaha.

Vi sätter oss och pratar om allt mellan himmel och jord.

-Jag fyller år nästa vecka, säger jag och Aaron tittar upp

-Va, varför har du inte sagt något, säger han

-Jag vill inte göra en sån stor grej av det, jag fyller liksom bara år, säger jag

-Aha okej, men vad vill du ha? säger han

-Jag vill inte ha något, det ända jag vill är att du ska göra mig sällskap. Den bästa presenten jag kunde få är dig och dig har jag redan så jag behöver inget mer, säger jag

-Okej då vet jag, säger han men jag märker att han döljer något men tror inte det går att få det ur honom så jag väljer att inte tänka på det.

Hejsan hoppsan, vill inte skryta men asså har skrivit 4 delar och alla har 1000 ord #cool

Hur mår ni? Jag mår bra, ska träffa Marcus och Martinus på onsdag med Ella och är så himla taggad AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

Kommentera gärna vad ni tyckte om delen så får ni ha bästa dagen/kvällen/morgonen/natten med mera/ Kändisen eller som jag kallar mig själv, miljonären Ellen den ståtlige:) Älskar mina potatisar<3

Lägger ut den här idag 1 januari, vi tänkte att vi inte skulle lägga upp fler eftersom att vi inte har fått några kommentarer och typ 2 röster och det gör så att vi tappar motivationen och inte vill släppa fler.

Nu vet ni men vill bara önska er ett gott nytt år/ Ellen, Ella skev kapitlet men jag släpper det så a hahah

3 streck Where stories live. Discover now