Jag heter Aaron och jag är ny i den här boken. Jag har precis flyttat hit och känner typ ingen. Det är första dagen i skolan, och nej, jag är inte nervös. Jag tar på mig en gant tröja och ralph lauren keps och går ner för trappan, det ligger lådor överallt i hela huset och det är bara helt kaos.-Mamma kan du skjutsa mig till skolan vet inte direkt vart den ligger, säger jag
-Såklart, kan hämta dig också det är bara att ringa när du slutar så kommer jag, säger hon och vi går tillsammans och sätter oss i bilen
När vi i framme så ser jag en skit snygg brud som går mot en grupp av tjejer. Damn vilken röv.
-Melina, skriker en tjej med mörkt hår och tjejen vinkar.
Melina. Hon ska bli min.
Jag säger hej då till mamma och börjar att gå till dom stora dörrarna in till skolan. Jag letar efter rektorns kontor när tre tjejer går förbi mig och försöker se sexiga ut, det är lite skrattretande faktiskt.
Jag ser ett rum där det står rektor Anna-britta så jag antar att det är hit jag ska.
-Tids hopp-
Jag har hittat mitt skåp och lägger in min väska och försöker hitta mitt klassrum, jag ska ha No....... hatar No.
Jag hittar rätt och knackar på. En kille med grått hår och surt ansikte öppnar och jag kliver in.
-Vem är du? säger han drygt och ointresserat
-Jag heter Aaron och jag är ny här, säger jag och försöker se glad ut.
-Okej vem bryr sig sätt dig bredvid Melina där borta, säger han och pekar åt vänster, jag tittar dit och ser henne, Melina den snygga tjejen jag såg när jag kom hit.
Oj vilken tur jag har samma No klass som snyggingen. Jag går dit och sätter mig bredvid henne, jag tittar på hennes fina ansikte jag håller på att smälta. Hon tittar åt mitt håll och ler.
-Förlåt för Bengt han är lite av en surpuppa, jag heter Melina vad heter du? säger hon och ler
-Märkte det haha, jag heter Aaron, sa jag och log tillbaka till henne
-Fint namn, säger hon och ler igen
-Tack ditt med, säger jag och blickar framåt
Hennes leende är ett av dom finaste jag har sett. Lektionen var tråkig och den gick snabbt, det blev rast och jag gick till mitt skåp. Några tjejer kom fram till mig.
-Hej vad heter du då? är du ny här? säger den ena och försöker se sexig ut, det var dom som gick förbi mig förut.
-Aaron dd? säger jag
-Jag heter Mikis, säger hon och ser jävligt konstig ut för hon typ putar med läpparna och något, hon ser bara fett konstig ut.
-Jag måste gå, trevligt att träffa er, säger jag och ska precis gå.
-Nej vänta, vi har inte hunnit prata klart än, säger hon men jag orkar inte. Fett jobbigt när alla tjejer ska följa efter en.
Jag går ut och sätter mig vid en bänk, lite längre bort på skolgården så sitter det ett gäng med killar och röker. Jag har inget annat för mig så jag går dit.
-Tja boys vad händer? säger jag självsäkert
-Inget typ bara sitter här och chillar, vill du ha en cigg? säger en av killarna som har brunt hår och muskulös kropp.
-Ja tack, Aaron heter jag föresten, säger jag och sträcker fram handen och hälsar på alla.
Jag tar ciggen
-Tack, säger jag och tänder den med tändaren som jag fick låna av killen som tydligen hette Oscar.
-Tids hopp-
Mamma har hämtat mig från skolan och vi sitter i bilen påväg hem.
-Hur var första dagen i skolan älskling, säger mamma och ler
-Den var bra, jag fick några nya vänner, säger jag och ler
-Åh vad bra, vad heter dom då?
-Oscar, Kalle, Jason, Liam och Kevin, säger jag
-Är dom snälla då? Tog dom emot dig snällt? säger hon
-Ja men No läraren var ganska dryg och skit tråkig, säger jag och skrattar mamma skrattar också.
Vi är hemma och jag går upp på mitt rum och börjar packa upp alla mina grejer, när jag är klar med nästan allt så lägger jag mig i sängen och går in på telefonen.
Jag går in på Instagram och söker upp Melinas namn och efternamn och hittar hennes konto, hennes snap står i biografen så jag addar henne och efter några min så lyser telefonen upp och det står att hon har addat.
Melina<3
Jag
Hej, det är Aaron som är ny i din skola. Ville bara säga att du är jävligt snygg
Melina<3
Hej Aaron, hur hittade du min snap? och tack du är också snygg:)
Jag
Säger inte haha;)
Melina<3
Stalker.....
Jag
Hahah nej, okej jag hittade din insta och där stod din snap, det är inte varje dag man ser en sån här snygg tjej som du<3
Melina<3
Tack, måste gå hej då Aaron
--------------------------------------
Jag ler åt konversationen och lägger ner telefonen, imorgon ska jag prata med henne och försöka få henne. Jag kanske är lite för snabb men jag vet det, Melina är den som jag vill ska vara min flickvän.
Hon är så snäll och snygg, och hon har en jävligt snygg gött (röv om ni inte visste det hahah)och fina kurvor.
Hon ska bli min;)
Hej alla, ni kan gärna skriva vad ni tycke om den här delen och ni kan gärna skriva vad jag ska kalla er. Ta vad som helst men om det är något lite grovare så är det inte så att ni är det men det är rolig att kalla följare eller läsare för något roligt.
Men aja älskar nocco mycket om ni inte visste det<5645769938471
Ni är bäst mina taco bröd/ Ellen rondellen
-Gang Gang-
-Pang Pang-
go down bre...
GALBAN
Inte lika långt ner den här gången hahaha varsågod.
Och snälla om ni inte har läst min och Ellas kommentarer i slutet så kan i väll göra det för då hade vi blivit glada.)
YOU ARE READING
3 streck
RomanceJag tittar upp och ser fotot på oss två, jag slänger den i marken och tar fram rakbladet, jag drar tre streck. Dom "Tre blodiga strecken" /// Snälla ge den här boken en chans den kanske är seg i början man snälla läs lite mer in i boken så kanske ni...