Aaron och Melina///Part 23

37 2 0
                                    

Jag sätter på min mina finkläder och ska hämta Melina med min moppe, jag går ner för trappan.

-Åh älskling du har blivit så stor, säger mamma på marockanska och kramar mig.

-Ha det så kul nu, säger hon

-Det ska jag, säger jag och går ut och kör till Melina. Jag knackar på hennes dörr och hon öppnar, jag tittar på henne från topp till tå.

-Gud du är så fin älskling, säger jag och hon ler, jag tar hennes midja och kysser henne och det går över till till hångel.

-Vart ska vi? säger hon och jag ler

-Det får du se, säger jag och vi går till min moppe. Jag ger henne min andra hjälm och vi åker iväg, vi ska till mitt favorit ställe där jag och min familj brukar vara ofta. Vi stannar vid restaurangen och vi hoppar av moppen och jag sätter fast en innan vi går hand i hand in i restaurangen.

Det kommer fram en tjej till oss.

-Har ni beställt bord? säger hon och ler

-Ja, det står på Aaron Touimi (Marockanskt efternamn) säger jag

-Okej då är det hitåt, säger hon och pekar på ett bord längst bort, vi går och sätter oss.

-Du är så fin, säger jag när tjejen har gått

-Du är också jätte fin, säger hon och rodnar lite.

-Jag älskar dig så mycket, säger jag och tar hennes hand och pussar den, hon ler

Det kommer fram en kille till oss och ger oss menyer så vi kan välja vad vi vill ha.

Vi har beställt och maten har kommit.

-Gud vad gott det är Aaron, tack, säger Melina och jag ler. Hon är det finaste som finns.

-Allt för dig älskling, säger jag och hon ler

-Tids hopp-

Mamma och pappa är borta och mina syskon är med dom så jag har fixat hemma hos mig för att jag vill överraska Melina. Vi står vid min dörr och jag öppnar. Vi tar av våra skor.

-Blunda, säger jag och sätter mina händer framför hennes ögon.

-Aaron vad gör du? säger hon förvirrat

-Du ska få se, säger jag och vi börjar gå till vardagsrummet

-Så, säger jag och tar bort händerna från hennes ögon

-Aaron, säger hon och kramar mig

-Det är så fint, du är den bästa, säger hon. Jag lägger mina händer runt hennes midja och pussar henne på munnen.

-Älskar dig min älskling, du förtjänar det bästa, säger jag och sätter oss

Jag har skärt upp jordgubbar och blåbär, köpt chips och godis och hällt upp cola. Jag sätter igång filmen och Melina lutar sig mot mig och somnar snabbt.

Jag bär upp henne och tar av hennes kläder, jag studerar hennes fina kropp innan jag bäddar ner henne så lugnt som möjligt så hon inte sommar. Jag går ner för trappan och stänger av filmen och springer upp igen.

Jag klär av mig och går till sängen och lägger mina armar runt Melina och somnar snabbt.

-Melinas perspektiv-

Jag vaknar upp och gnuggar mig i ögonen, Aaron sover fortfarande men han har ett stadigt grepp om min midja vilket får mig att känna mig trygg. Han är så fin när han sover. Jag pussar honom på munnen och han ler i sömnen åh så gullig.

3 streck Where stories live. Discover now