-Oscars perspektiv-
Vi sitter i klassrummet och ska precis få tillbaka våra prov från ett annat prov i So som vi hade för två veckor sedan. So läraren gillar inte mig så det blir nog inte så bra betyg som vanligt. Han delar ut dom och när han kommer fram till mig så ler han av någon anledning
-Grattis, säger So läraren som heter Anders. Jag tittar på provet och ser att jag fick ett E.
-Varför säger du grattis till det här? säger jag.
-Ja för att du bara har fått F på alla andra prov, nu fick du ju godkänna, säger han.
-Ah, säger jag.
-Efter lektionen-
Jag och killarna sätter oss och väntar på nästa lektionen som är No och det är då vi ska ha provet.
-Vad fick ni? Jag fick B, säger Kalle och alla gapar.
-Jag fick F, säger Liam och skrattar.
-Jag fick 0 rätt så fick väll typ F minus hundra gånger, säger Jason och alla skrattar.
-Vad fick du då Kevin? säger Jason. Kevin har kommit ut från ungdomsvården nu.
-D, säger han .
-Det är ju bra, men Kalle hur fan fick du så bra? Säg inte att du pluggade, säger jag och han skakar på huvudet.
-Jag fuskade, säger han och skrattar
-Jag hittade proven i Anders låda när jag skulle säga en sak till honom så jag tog det och pluggade in allt, säger han.
-Varför gav du inte dom till oss också? säger Jason.
-För då hade han nog märkt att vi har gjort något om alla skriver samma svar, säger han och vi alla suckar.
-Men du Oscar du tillsammans med Melina eller? Såg er gå hand i hand till skolan, säger Liam.
-Ja det är vi, något emot eller? säger jag.
-Tycker ba hon har jävligt nice as, säger han
-Om du rör klämmer jag dina fingrar i en bil dörr, säger jag och alla börjar skratta till och med jag.
-Ska inte ta henne, säger han.
-Men jag har fuskat upp det, säger jag.
-Vad har du gjort nu då? säger Jason.
-På festen jag var på med dig Jason, jag blev så full att jag inte visste vad jag gjorde så jag råkade ligga med någon tjej, säger jag och känner hur jag bara vill gråta.
-Oscar du är fan sjuk, säger Jason.
-Men jag vågar inte säga till henne, hon kommer göra slut, säger jag.
Men om det är så gör slut nu då, säger Kevin och tittar arg på mig, men jag bara iggar honom.
-Hon betyder allt för mig, säger jag.
-Vad finns att gör liksom gilla läget, jag lovar i alla fall att inte berätta, säger Liam.
-Inte vi heller, säger alla andra till och med Kevin, jag tror att han har fattat att Melina inte vill ha honom.
Läraren kommer och No lektionen börjar.
-Nu ska vi ha prov, säger han
-Så ta fram penna och sudd och ta bort allt annat, säger han och börjar dela ut proven.
Jag är klar med provet och går ut, där sitter redan Melina och Ingrid.
-Gick det bra för er? frågar jag och sätter mig bredvid Melina och lägger min hand runt hennes midja, och ger henne en kyss på kinden.
-För mig gick det bra, säger Ingrid.
-För mig med, för dig då? frågar Melina.
-Det gick väll sådär med blev lite distraherad, säger jag och flinar mota Melina.
-Av vad, frågar hon.
-Dig, du sitter framför mig hur ska jag kunna koncentrera mig när jag ser din sexiga rumpa mitt framför ansiktet, säger jag och skrattar. Hon slår till mot min mage men det känns inte då jag är väldigt stark i magen.
-Du kallar inte min rumpa sexig, säger hon och ler.
-Jag kallar den vad jag vill, du är ändå min, säger jag och hon ler oh jag pussar henne. Ingrid sitter bara där och ler.
-Ni är så goals, säger hon och ler.
Orkar inte skriva något mer ska ändå sova nu och tänkte att eftersom att jag har skrivit så mycket på mina andra så gör det inget om den här är lite kortare.
Vet inte om ni gillar korta eller långa, själv gillar jag att läsa normala och inte för korta eller för långa ok någon undrade
Hej då:)
YOU ARE READING
3 streck
RomanceJag tittar upp och ser fotot på oss två, jag slänger den i marken och tar fram rakbladet, jag drar tre streck. Dom "Tre blodiga strecken" /// Snälla ge den här boken en chans den kanske är seg i början man snälla läs lite mer in i boken så kanske ni...