Aaron och Melina typ///Part 18

56 3 1
                                    

Fortsättning på kapitel 17...

-Melinas perspektiv-

-Trevligt att du kunde komma, maten är klar snart ni kan väll gå upp på Aaroms rum så länge, säger hon och ler

-Förlåt för min mamma, säger Aaron och skrattar

-Nej hon är jätte snäll, säger jag och ler

Vi är uppe och Aaron öppnar en dörr och jag gissar på att det är dörren till hans rum vem annars liksom haha.

-Vad fint rum du har, säger jag och tittar igenom det. Det är så städat och fint.

-Tack, mamma städade det, hon vill alltid ha det städat när folk kommer, säger han och skrattar.

-Vad vill du göra då? frågar han mig

-Jag vill bara mysa med dig, säger jag och han ler.

Vi sätter oss i hans dubbel säng och jag lägger mig i hans famn. Han pussar mig och det går över till hångel. Jag älskar honom, jag älskar hans läppar dom är det bästa jag vet förutom han då.

-Jag älskar dig Melina, säger han och pussar mig

-Jag älskar dig också Aaron, säger jag och pussar honom tillbaka. Aaron ställer sig och bär upp mig.

-Hahah vad gör du Aaron, släpp ner mig, säger jag medan jag skrattar

-Du måste säga en sak först, säger han

-Vadå? säger jag och tittar mot honom

-Att du vill bli min flickvän, säger han och tittar djupt in i mina ögon en sånt ögonblick som man inte vill ska ta slut.

-Jag vill bli din flickvän, säger jag och han släpper ner mig och pussar mig på munnen

-Nu är du min, bara min, säger han och ler

-Ja jag är din, säger jag och pussar honom

Jag älskar honom så mycket. Jag pussar honom och han bär upp mig i hans famn och tar ett tag om min rumpa och våra kyssar går över till hångel men vi blir störda av att Aarons mamma ropar.

-Det är mat, skriker hon och Aaron släpper ner mig och tar min hand och vi går ner tillsammans till köket. I en barn stol sitter en jätte söt kille som jag tror är Aarons lillebror, dom är väldigt lika.

-Aarons perspektiv-

Mamma ställer fram maten och vi sätter oss bredvid varandra, jag kan inte släppa min blick från Melina, min Melina, bara min.

-Varsågod och ta maten, säger mamma och gör en gest att vi ska börja ta. Det är någon slags gryta, mamma gör alltid god mat så den här är säkert också god.

-Så Melina hur många är ni i din familj, säger mamma

-Det är bara jag och min mamma men hon jobbar nästan hela tiden så jag är ofta ensam, säger hon och ser lite ledsen ut

-Oj jag beklagar förlåt att jag frågade, säger mamma

-Melinas perspektiv-

-Nej det gör absolut inget, säger jag och ler. Jag hatar ändå min pappa och har det bra när mamma inte är hemma.

-Åh var bra, säger Aarons mamma, hon verkar så himla snäll.

Vi har ätit klart och pratat lite och Aarons mamma är jätte trevlig och maten var jätte god.

-Tack så mycket för maten den var jätte god, säger jag och ler mot Aaron och hans mamma.

-Vad bra att du gillade det, det var kul att du ville äta här, säger hon och ler

3 streck Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin