♡1♡

360 48 5
                                    

- Jungkook, siess! - néztem hátra a fiúra.

Lábamat gyorsabban kezdtem szedni, hogy Kook nehogy utolérjen.

- Hwayun, nem menekülsz - nevetett, majd hirtelen csuklómat elkapva, megállított.

- Itt vagyunk - mondta.

Elmosolyodtam. A rét, tele volt, pitypanggal, sőt gazokkal is, de a virágokat nézve, észre sem lehetett venni őket. A plédet, Kookie leterítette a fűbe, kosarat kivette kezemből.

- Gyere, és ülj le - paskolta meg a mellette lévő helyet.

Bólintottam. Leültem mellé, fejemet vállára hajtottam. Fehér Mickey egeres pólót viselt, farmerral. Ébenfekete haja kesze-kuszán állt, a tavaszi szél miatt. Beleharapott a szendvicsbe, amit ő csinált otthon. Direkt megkért engem, hogy hadd ő készítse el ezeket a finomságokat.

- Min gondolkozol? - ébresztett fel, bambulásomból.

- Finom a szendvics? - tértem ki kérdése elől.

- Finomat csináltam, igen - húzta ki magát, mit egy kuncogással díjaztam. - Nem kérsz? - nyújtotta felém.

- Nem vagyok éhes - ráztam fejem. - Egyél csak, úgyis az utóbbi időben sokat fogytál - mondtam.

- Köszönöm, hogy törődsz velem, Hwayun - simított végig buksimon.

Mégjobban hozzábújtam.

- Érted bármit megtennék - motyogtam.

Hiányzol, Jungkook....

-----------------------------------------------------------
2017. 10. 30.

𝐒𝐏𝐑𝐈𝐍𝐆 𝐃𝐀𝐘 ー 𝐉𝐊Where stories live. Discover now