- Jungkookie, üljünk fel a hullámvasútra is - ugráltam, karját rángatva, mint egy ötéves kisgyerek.
- Kezdek fáradni - támaszkodott térdre. - De érted mindent - nézett fel.
Pironkodva, karon ragadva futottam a vidámpark legjobb dologjához. Helyet foglaltunk, bekötöttük magunkat.
- Készen állsz, Bunny? - fogtam meg kezét. - Félsz? - utaltam fal fehér arcára.
- Én? Pff, dehogyis - legyintett. - Mindjárt meghalok, annyira félek - vallotta be.
Visszafojtott nevetésem közepette, hirtelen elindultunk. Ahogy egyre feljebb, és feljebb mentünk, annál jobban szorította a kezem.
- Minden rendben? - fordultam felé.
- Ki akarok szállni - csapkodta a térdemet.
Kiröhögtem.
- Hogy lehetsz ennyire félénk? - kuncogtam. - Esküszöm... - már nem tudtam befejezni, mert váratlanul a hullámvasút megváltoztatta irányát, lefelé kezdtünk suhanni. Élvezetemben sikítani kezdtem. Jungkookie pedig.... üvöltött.
- Ez baromi jó volt - szálltam ki. - Ugye? - szegeztem kérdésemet, a fiú felé.
Feje most teljesen vörös volt, teste megrökönyödött.
- Gyere, te - segítettem kiszállni. - Rosszul nézel ki.
- Mindjárt jövök - futott be, a vécébe.
Pár perc múlva kijött. Még mindig nem festett valami jól, de legalább nem volt vörös.- Ne haragudj, hogy nyaggattalak ezzel - hajoltam meg, bűnbánóan. - Tényleg sajnálom.
- Hwa - fogta meg az arcom. - Semmi gond, élek még - borzolta össze hajam. - Hányadika van?
- Április 24.
- Holnap van a szülinapod. Pont tavaszkor - kapott szájához. - Kapsz valami meglepit - közölte, titokzatosan.
- Nem muszáj, Süti - boxoltam vállba. - Hazamegyünk?
- Nálam legyünk vagy nálad? - kérdezte.
- Nálad. Szeretek a házatokban lenni - karoltam át sovány derekát...
Vajon miért nem megyek már vidámparkba, Jungkook?
-----------------------------------------------------------
2017. 11. 5.
YOU ARE READING
𝐒𝐏𝐑𝐈𝐍𝐆 𝐃𝐀𝐘 ー 𝐉𝐊
FanfictionAzt ígérte, lesznek gyerekeink. Azt ígérte, összeházasodunk. Azt ígérte... Nem hagy itt.... ♡200-250 szavas részek♡ ♡Befejezve: 2017. 11. 19.♡ ♡a borítót, @Fejetlencsirkehhh készítette♡