Izgatottan tűrtem hátra, hajzuhatagomat, és vártam az ajtó nyílására. Öt perce itthon kellene lennie. Túlórázott? Belemélyedve gondolataimba, nem vettem észre, hogy nyitódik az ajtó, miszerint drága édesanyám hazaért. Befutottam az előszobába, hogy köszönthessem őt. Fekete haja, selymesen omlott hátára, nagy barna szemeivel, rám nézett. Letette cuccát, majd megölelt.
- Szia, drágám! - kaptam egy puszit fejemre. - Milyen volt a napod? - mosolygott.
- Nem volt olyan rossz - vontam vállat. - Egyébként.. - tértem rá a lényegre. - Azt szeretném kérdezni...
- Igen, itt aludhat, Jungkook - vágott közbe. - De semmi puszi-puszi, vagy tapi-tapi - kötötte ki.
- E-ezt én nem értem - nyílt tágra szemem. - Hogyan? - nevettem zavartan, mégis boldogan.
- Régebben - mikor kicsik voltatok -, sokszor mondtátok nekem, hogy együtt szeretnének aludni, csak akkor nem engedtem. De most látom, eléggé felnőttek vagytok, az együttalváshoz - ecsetelte. - Mint két szerelmespár! - csillant fel szeme. - Ez olyan romantikus - hunyta be szemét. - Viszont, ha hallok nyögéseket...
- Jól van, nem lesznek babák - tettem fel védekezően kezem. - Semmi intim nem lesz! Megígérjük - mondtam.
Nyitotta ajkát, a válaszadásra, azonban kopogtak.
- Jungkook az, ugye? - fordult a nyílászáró irányába.
- Természetesen - nevettem. - Kinyitom, Sütike~ - indultam, hogy beengedjem.
- Szia, királylány! - köszöntött. - Jól gondolom? - nézett anyám irányába, aki sejtelmesen vigyorgott, s határozottan bólintott egyet.
- Ah, imádom magát, Mrs. Choi - jött beljebb, és kézen csókolta eommát.
- Jaj, Jungkook - legyintett. - Ne az én kezemet csókolgassad, hanem a lányomét - kacsintott.
- Szerintem menjünk fel - vakartam tarkóm, kínosan.
- Jó ötlet - nevetgélt.
Anyától elköszönve, felbaktattunk a szobámba.
- Ciki volt - idéztem fel az előbbit. - Ne haragudj - vihogtam idétlenül.
- Semmi gond - mondta. - Basszus! - kapott fejéhez hirtelen.
- Mi az?
- Nem hoztam váltócuccot - motyogta.
Visszafojtott nevetéssel, fürkésztem lesápadt fejét.
- Akkor indulás hozzátok - karoltam belé, továbbá, lefutottam, és kezdetét vehette vele az este...
Megkérted a kezem, emlékszel Jungkook?
-----------------------------------------------------------
2017. 11. 14.
YOU ARE READING
𝐒𝐏𝐑𝐈𝐍𝐆 𝐃𝐀𝐘 ー 𝐉𝐊
FanfictionAzt ígérte, lesznek gyerekeink. Azt ígérte, összeházasodunk. Azt ígérte... Nem hagy itt.... ♡200-250 szavas részek♡ ♡Befejezve: 2017. 11. 19.♡ ♡a borítót, @Fejetlencsirkehhh készítette♡