- Hogy tehetted ezt? - üvöltöttem. - Miért csináltad?! Felfogtad, hogy mekkora sebet okoztál? - fejem egyre vörösödött. - Utállak! - löktem meg.
- Hwayun... - szorította meg kezeimet. - Nyugodj le, kérlek - mondta higgadtan.
- ELMONDTAD MINDENKINEK!- sikítottam szinte. - Hogy lehetsz ekkora féreg? - szorítottam össze fogaimat. - Hogy? - kérdeztem halkan.
Padlón összerogytam. Nem bírta a testem.
- Muszáj volt fájdalmat okoznom - simogatta hátam, mitől kirázott a hideg.
- Ne. Érj. Hozzám - remegett hangom. - Takarodj, Jungkook - motyogtam. - Teljes szívemből gyűlöllek - szipogtam. - Menj már - néztem feléje.
Nem volt ott.
- Jungkook? - álltam fel. - Hol vagy?
- Ezt idd meg - jelent meg a konyhából, egy bögre teával.
- Ne nyalizz, nem fogadom el - flegmáztam. - Húzz már innen! - dobantottam. - Nem vagyok kíváncsi rád.
- Hidd el, nemsokára megtudod, hogy miért mondtam el - felelte. - Csak várj, kérlek - mosolyodott el, fájdalmasan.
Akaratlanul lelkiismeretfurdalásom lett.
- Ezt hogy érted?
- Tessék - nyújtotta a gőzölgő italt, azonban, kikapva kezéből, földhöz vágtam. A szilánkdarabok, csak úgy csattantak a parkettán.
- Ez a szívem - mondtam. - Látod mit tettél?
- Nem kellett volna - indult a konyhába, hogy feltörölje mindezt.
Visszahúztam.
- Arra van az ajtó - mutattam a másik irányba. - Elintézem egyedül is.
- Hwayun...
- Mi az már? - csattantam fel.
- Hozol nekem majd virágot? - kérdezte.
Értetlenül rámeredtem.
- Minek neked virág?
- Úgy szebb lesz minden. Melyik a kedvenc virágod?
- Miért kérdezed? - kérdeztem unottan.
- Válaszolj, légyszíves. Akkor elmegyek...
Miért történt meg az utolsó mondatod, Jungkook?
-----------------------------------------------------------
2017. 11. 16.
YOU ARE READING
𝐒𝐏𝐑𝐈𝐍𝐆 𝐃𝐀𝐘 ー 𝐉𝐊
FanfictionAzt ígérte, lesznek gyerekeink. Azt ígérte, összeházasodunk. Azt ígérte... Nem hagy itt.... ♡200-250 szavas részek♡ ♡Befejezve: 2017. 11. 19.♡ ♡a borítót, @Fejetlencsirkehhh készítette♡