Iskola. Ez az az a szörnyű hely, ahova meghalni járnak a diákok. Valóságos börtön. De egy valaki miatt kibírom...
- Hwa, segítsek? - ült le mellém, Jeon. - Látom, nem boldogulsz - mondta. - Szóval segítek - mosolyodott el.
- Köszönöm, oppa - öleltem meg.
- Nem vagyok oppa - vágta be a durcit. - Ezt nem érted? - mutatott ceruzámmal, a feladatlapon lévő egyik feladatra.
Bólintottam.
- Pedig annyira könnyű - forgatta szemét.
Mindig is csodáltam, Jungkook-ot. Mindenből jeles tanuló volt, nem lázadt, otthon is szófogadó volt. Míg magyarázta a matekpéldányt, addig én tökéletesen elvesztem szemeiben. Nagyon titokzatosnak tűntek. Olyan.... varázslatosnak. Olyannak, amiben az ember nem hisz. Váratlanul rám nézett.
- Érted már? - kérdezte.
-Igen, köszönöm - hajoltam meg amennyire csak tudtam. - Látod? Beköszöntött a tavasz! - csillant fel, égkék szemem, miközben az ablakon túli időjárást néztem.
Az iskola előtt, állt egy hatalmas fa. Nem tudom megmondani, hogy milyen fajta, sajnos nem értek a fákhoz. Azt hiszem a múlthéten láttam először rügyezni.
- Tényleg nagyon szép - ámult el. - Elmegyünk ma sétálni? - karolt át.
- Nem is tudom - hajtottam le fejem. - Vizsga lesz - közöltem.
- Akkor sétálás közben, megtanuljuk. Na, mit szólsz? - kérdezte, miközben eltűrt egy hajtincsemet.
Pirulva bólintottam.
- Az jó lesz - haraptam be alsó ajkamat.
Hova tűnt az a séta, Jungkook?
-----------------------------------------------------------
2017. 10. 31.
YOU ARE READING
𝐒𝐏𝐑𝐈𝐍𝐆 𝐃𝐀𝐘 ー 𝐉𝐊
FanfictionAzt ígérte, lesznek gyerekeink. Azt ígérte, összeházasodunk. Azt ígérte... Nem hagy itt.... ♡200-250 szavas részek♡ ♡Befejezve: 2017. 11. 19.♡ ♡a borítót, @Fejetlencsirkehhh készítette♡