♡14♡

157 33 3
                                    

- Nem hinném, hogy a piros jól állna - állapította meg, Kookie.

Egy élénkszínű piros ruhát viseltem, amin arany csíkok helyezkedtek el, a derék résznél. Mellemnél, strasszkövek csillogtak, és lefelé menet, egyre kevesebb kő társult. Hozzá, fekete magassarkút vettem fel, ami - Jungkook szerint - kiemelte vádlimat.

- Szóval ez nem - mutattam magamra. - De a feketében, melegem van - nyavalyogtam. - Istenem már! - csattantam fel. - Mindegyikben, egy disznó vagyok - duzzogtam, keresztbe tett kézzel.

- Akkor te egy nagyon szép disznó lehetsz - próbált kedveskedni.

- Most ne! - néztem rá, bosszúsan. - Inkább nem is megyek - hasaltam el az ágyon, depis hangulatot teremtve magam körül.

Jungkook, ezt - ha jól hallottam - figyelmen kívül hagyta.

- Mit csinálsz? - utaltam a mozgolódásra. - Kookie~ - fordultam hanyatt, még mindig a plafont nézve.

- Tökéletes - hallatta, s kezemnél fogva felhúzott, hogy megleshessem a kiválasztott textilanyagot, - vagyis arra tippeltem.

Rózsaszín volt. Térdig érő, kissé koktélruha beütésű, de nem mondható annak. Ennek is strasszkövek díszelegtek, mellrészénél, de most az egészet beterítette. Pántja nem volt, így - attól kellett tartanom -, hogy le fog csúszni.

- A szekrényed eldugott részében találtam - csicseregte. - Ha felveszed, megpörgetlek, mint a mesékben - kuncogott.

Még most sem jutottam szóhoz. Könnybe lábadt szemekkel, öleltem magamhoz, a ruhát, és, Kookie-t is.

- Nagyon köszönöm! Nem is emlékszem, hogy lett volna ilyenem - sütöttem le tekintetem, zavartan.

- Nem baj, megtaláltam, örülj - vette ki kezemből. - Annyira te vagy - magyarázta.

- Komolyan?

- Igen - adta vissza. - Gyerünk, öltsd magadra, hadd bámuljalak, örökké! - parancsolta, pimasz mosollyal...

Szerinted, miért veszem fel minden nap, Jungkook?

-----------------------------------------------------------
2017. 11. 12.

𝐒𝐏𝐑𝐈𝐍𝐆 𝐃𝐀𝐘 ー 𝐉𝐊Where stories live. Discover now