♡11♡

186 39 2
                                    

- Szerinted mikor fog elállni? - kérdeztem, Jungkook-ot, aki az ágyamon szétterűlve, nézett engem.

- Hamarosan - válaszolta. - Vagyis remélem. Már el szeretnék menni sétálni.

- Engem is viszel? - kuncogtam.

- Nélküled sehova sem indulnék - kacsintott. - Gyere - hívott magához.

Mellkasára feküdtem. Éreztem, egyenletes lélegzetvételét.

- Álmos vagyok - hunytam le szemem.

- Előbb még sétálni akartál velem - nevetett ki. - Jól van, Hwayun. Aludj - nyomott puszit hajamba.

Elmosolyodtam tettén, lábamat áttettem lábán, jobban hozzábújtam.

- Betakarsz? - motyogtam félálomban.

- Rajta fekszel, szóval nagy valószínűséggel nem - válaszolta.

- Nem is gond, legalább te melegítesz - mondtam, és testem ellazult. Szép lassan kezem lecsúszott, Jeon mellkasáról....

Jungkook pov:

Nagyon aranyosan aludt. Szája kissé elállt, úgy vett levegőt. Haja kezdett szétjönni, de úgy méggyönyörűbb volt. Kiskacsóját visszahelyeztem, és nekiálltam pofiját simogatni. Az eső elállt, azonban Hwa szuszogása még nem. Teljesen átmelegedett, arca a pipacsvörös színt öltötte fel. Azt hiszem, sokszor így néz ki, mikor rám néz. Mivel hívott a természet, óvatosan lehámoztam magamról, a lányt. A fürdőbe érve, megpillantottam önmagam. Arcom kissé sovány volt, holott az utóbbi időben híztam pár... dkg-mot. Még nem mondtam Hwayunnak, hogy....

- Bunny~ - kiáltotta.

Összerezzentem a hirtelen ért kiáltástól. Mosolyt öltöttem képemre, emellett kimentem, a nemrég felébredt kisasszonyhoz.

- Mi a baj? - egyből, mikor meglátott, komor lett.

- Semmi bajom, csak elmentem mosdóba - legyintettem. - Látom felébredtél.

- Olyan jó volt aludni - huppant nagy lendülettel vissza. - Tudod, hogy mit fogunk, most csinálni? - kérdezte, vigyorogva.

- Nem, habár kezdek félni - vágtam rémült arcot.

- Piknikezni! - ugrott fel. - Az eső elállt, a virágok rügyeznek, kisütött a nap! - csillogott fel szeme.

- Én csinálom a szendvicseket! - futottam kifelé, kacagva...

Neked nem hiányoznak ezek a pillanatok, Jungkook?

-----------------------------------------------------------
2017. 11. 9.

𝐒𝐏𝐑𝐈𝐍𝐆 𝐃𝐀𝐘 ー 𝐉𝐊Where stories live. Discover now