Genç kız, ILGAZ Kolejinin önünde duran arabası ile istemsizce derin bir nefes aldı. Soyadıyla aynı ada sahip bir liseye gidiyordu -ki bu okul sevgili dedesine aitti- Bu yüzden okulun gözdesi durumundaydı. 'Ne gözde ama!' diye düşünürken alaycı bir gülümseme oluştu dudaklarında. Okulda prenses, evde görünmez bir hayat yaşıyordu. 'Keşke ikisinin de ortası olabilseydim.' diye düşünürken
-"Kapınızı açmamı ister misiniz küçük hanım?" diye soran Kemal Amca ile başını hızlı bir şekilde pencereden sürücü koltuğunda oturan ve yaşına göre fazlasıyla karizmatik duran şoförüne çevirdi.
-"Hayır, gerek yok. Sadece düşünüyordum."
-"Kapının nasıl açıldığını mı?" diye soran Kemal amcanın yüzündeki kırışıklıkları belli edecek şekilde gülümsemesiyle içindeki kasvetli havadan kurtulduğunu fark etti. İşte o an 'Keşke babam da böyle şakalaşsa benimle, babam da bana böyle gülse!' dedi olmayacağını bile bile.
-"İyi ki varsın Kemal Amca. Okul çıkışı görüşürüz." dedikten sonra hızlı bir şekilde indi arabadan. Kemal Amcanın her zamanki 'İyi dersler' kornasını çaldıktan sonra tozu dumana katacak şekilde gözden kaybolmasını izledi kısa bir süre sonra da okul kapısına çevirdi bakışlarını 'Çekilecek çilem varmış' düşüncesiyle okul kapısından içeri girdi ve yüzünü güldürebilecek şaheserle karşılaştı.
-"Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun?" diye sorarken
-"Kendi kendine konuşmaya mı başladın? Beni korkutuyorsun, Deniz... Bu arada günaydın." diyen alaycı ses ile bakışlarını yanına çevirdiğinde ilkokuldan beri arkadaşı olan Kaan'ı gördü.
-"Günaydın Kaan. Sadece ne kadar güzel olduğundan bahsediyordum." dedikten sonra bakışlarını okul binasının önünde dalgalanan Türk Bayrağına çevirdi. "Gerçek bir şaheser." dedikten sonra tekrar arkadaşına döndü.
-"İşte seninle bu yüzden 12 yıldır arkadaşız." diyen Kaan kolunu omzuna atıp kendine çekmesiyle
-"Bensiz nasıl sarılırsınız?" diyerek diğer koluna giren Öykü'ye aşkla baktı. Birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra Kaan büyük bir gururla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geniş Zamanda SEN - TAMAMLANDI
ChickLit"Bir kız düşünün... Henüz 17 yaşında. Bir kız düşünün... Olabileceğinden fazla olgun, fazla güçlü, fazla yıpranmış. Bir kız düşünün... Anne ve babası tarafından sevilmeyen, ilk aşkım dediği ağabeyi tarafından geride bırakılmış. Kendisinden sevgisini...