"Yeni planlar yeni başlangıçlara işarettir..."
POYRAZ ve ILGAZ malikanelerinin tam ortasında duran taksiden inen Demir ve Deniz taksinin gözden kaybolmasıyla sessizleşen sokakta kısa bir süre sessiz kalmayı tercih ettiler. Deniz, bir saat önce yaşadıkları anın heyecanı ve utancını yaşarken Demir, bundan sonra Deniz olmadan yapamayacağını düşünüyordu. Genç adam, mavi gözlerini ILGAZ malikanesine çevirdiğinde açık olan tek ışığın Melih'in odasına ait olduğunu fark edip Deniz'e döndü.
-"Melih, seni bekliyor sanırım." dediği an gözlerini evin bahçesine çeviren Deniz, etrafı tararken kimsenin olmadığını fark ettiğinde gözlerini ağabeyinin odasına doğru çevirdi. Demir'in demek istediğini anlamış bir şekilde rahatlayarak başını aşağı yukarı salladıktan sonra
-"Hiç şaşırmadım." diye fısıldadı.
-"Melih, bana beni hatırlatıyor. Öykü ve Kaan dışarı çıktığında bende böyle oluyorum... Ben ağabeyinden daha şanslıyım tabi. Öykü en geç saat 20.00 de evde olmak zorunda kalıyor."
-"Murat Amca'nın şartı buymuş. Öykü söylemişti ama içimden bir ses bu şartta senin de payın var diyor."
-"Doğru söylüyor çünkü olması gereken bu!"
-"Benim içinde olması gereken bu değil mi?"
-"Hayır."
-"Bizim farkımız ne?"
-"Kaan, iyi biri Deniz ama sadece on sekiz yaşında. Bu söylediğimi yanlış anlamanı istemiyorum ama siz sadece çocuksunuz."
-"Gözünde hiç büyüyebilecek miyim, merak ediyorum?"
-"Hayır, asla büyümeyeceksin. Kaç yıl geçerse geçsin sen benim küçük sevgilim olarak kalacaksın... Ayrıca gözümde büyümene gerek yok. Kalbimde her geçen saniye büyüyorsun çünkü." diyen sevgilisinin sözleriyle dudaklarının yukarı doğru kıvrılmasına engel olamayan genç kız,
-"Bugün fazla romantiksin. Romantik olmak bir yana fazla açık sözlüsün umarım bundan sonra da böyle devam edersin."
-"Bundan sonra böyle olacağıma emin olabilirsin. Aklında hiçbir konuda soru işareti ya da kuşku kalmayacak ve seni o kadar çok seveceğim ki benden sıkılacaksın."
-"Ben? Senden mi sıkılacağım? Bu imkansız. Beni sevmeni yıllarca bekledim ben."
-"Beklediğine değiyor mu peki?"
-"Her saniyesine!"
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ERTESİ GÜN
ILGAZ ailesi sabah kahvaltısı için dikdörtgen masanın etrafında toplanırken, konuşulan tek konu I.K.H.P.B Holdingin girmeye hazırlandığı ihale konusuydu.
-"Bu ihaleye girmek istemediğini düşünüyordum, oğlum."
-"İstemiyorum zaten ama Haluk muhteşem bir fikirle çıktı karşımıza. Kenan da bizi cesaretlendirdi. O kadar istekliler ki kabul etmek zorunda kaldım. Ortaklık bunu gerektirir."
-"Altı farklı kafa yapısı, altı farklı düşünce ve yetenek sizin bu kadar güçlenmenizi ve ilerlemenizi sağladı. İlk zamanlar 'Ortak olmak mantıklı mı?' diye düşünüyordum ama şimdi 'İyi ki!' diyorum."
-"Darısı çocuklarımızın ortaklığına." diyen babasıyla birlikte başını kahvaltı tabağından kaldıran genç kız, göz göze geldiği mavi gözlere kısa bir tebessüm bahşettikten sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geniş Zamanda SEN - TAMAMLANDI
Чиклит"Bir kız düşünün... Henüz 17 yaşında. Bir kız düşünün... Olabileceğinden fazla olgun, fazla güçlü, fazla yıpranmış. Bir kız düşünün... Anne ve babası tarafından sevilmeyen, ilk aşkım dediği ağabeyi tarafından geride bırakılmış. Kendisinden sevgisini...