"Hiçbir sır hiçbir duygu gizli kalmaz. Beyin sustursa, kalp çarpar. Dil sussa, gözler anlatır... Zamanı geldiğinde boş bardak misali taşar insan. Gizli saklı anlatır olanı biteni. Anlamayan olursa ne ala. Asıl sorun anlayanda."
Yan yana asılmış film afişlerini dikkatli bir şekilde inceleyen genç kız görmüş olduğu korku filmi afişiyle gözleri parlayarak yanında tıpkı kendisi gibi afişleri inceleyen arkadaşlarına döndü.
-"Bu seferlik korku filmine..."
-"Ben hayatta korku filmine girmem." diyen Öykü ile gözlerini deviren genç kız
-"Korkak!" dedikten sonra "Ben de asla romantik filme girmem." diyerek Kaan'a döndü.
-"Anlaşılan yine film izleyemeden çıkacağız buradan... Ama artık bana da yazık kızlar. Kaç haftadır buraya kadar geliyoruz. Karar veremediğiniz için film izleyemeden geri dönüyoruz sizin yüzünüzden. Bu yüzden iki kız arasında tek erkek olarak ağırlığımı koymaya karar verdim."
-"Filmi sen mi seçeceksin yani?" diyen Öykü'nün sesindeki şaşkınlık fazlasıyla belliydi. Kaan, şuana kadar arkadaşlarının gönlünü yapmaya çalışan bir erkek modelini ortaya sunarken değişmeye karar vermişti anlaşılan.
-"Evet. Ben seçiyorum... Hatta seçtim bile. Ayla filmine giriyoruz."
-"Ayla mı? Tarihi film o! Ben tarihi film izlemeyi sevmem ki." diyen Deniz yalvaran gözlerle arkadaşlarına bakıyordu.
-"Bu yalanı bir kaç gün önce söyleseydin inanırdım, tatlım." diyen Öykü ile istemsizce kaşlarını çatan genç kız,
-"Ne yalanı? Yalan söylemiyorum."
-"Tabi tabi. Kesin öyledir."
-"Öykü!"
-"Ağabeyim söyledi. Onunla birlikte tarih filmi izlemişsin. İstediğin zaman izleyebiliyorsun demek ki."
-"Bir dakika bir dakika! Sen ciddi ciddi Demir ile birlikte tarihi film mi izledin?" diyen Kaan'ın kafasında bir şeyler tarttığını hisseden genç kız korkuyla kendisini savunmaya geçti.
-"Mecburdum. Ailemden kaçıp Öykülere sığınmıştım. İzlediği filme karışamazdım, değil mi? Hem filmin tamamını izlemedim. Uyuyakalmışım." 'Demir'in omzunda!' diyerek cümlesini içinden tamamladığında yüzünde oluşan tebessümü silmeye çalışıyordu. Resmen omzunda uyumuştu. Sonrada kucağında odasına kadar taşımıştı Demir kendisini. 'Tam bir beyfendi. Ben bu adama boşuna aşık değilim zaten.'
-"Hey! Dünyadan Denizyıldızına. Aramıza dön." diyerek kendisini sarsan Öykü'nün ellerinden kurtulduktan sonra
-"Tamam, Öykü kendimdeyim. Rahat bırak beni." dedikten sonra bakışları ile yanlarında olmayan Kaan'ı aramaya başladı. Öykü, Deniz'in ne yaptığını fark ettiğinde bakışlarını bilet sırasına giren Kaan'a çevirdi.
-"Kaan, biletleri almaya gitti."
-"Ama karar vermemiştik." diyen Deniz ile birlikte Öykü omuzlarını sallamakla yetinirken Kaan yüzündeki zafer sırıtışı ile
-"Biletleri aldım. Film harika yorumlar aldı. Film çıkışı bana teşekkür edeceksiniz."
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Sinema salonundan çıkan üç arkadaş sessiz sedasız yemek yiyecekleri mekana doğru ilerlerken Deniz elindeki peçeteyle tekrar burnunu sildikten sonra Öykü'nün elini tutmuş bir şekilde yanında yürüyen Kaan'a bakarak
-"Film harikaydı. Teşekkür ederim." dedikten sonra Öykü, film boyunca ağladığı için ağrıyan başını onaylar şekilde sallayarak
-"Kesinlikle. Harikaydı. Türk olduğum için gurur duydum kendimle." dediğinde Kaan sevgilisine yüzünde aşık olduğunu fazlasıyla belli eden bir tebessümle bakıyordu.
-"Keşke herkes Süleyman Amca gibi olabilse. Gittiği her yere sevgisini ve merhametini taşıyabilse." diyen Deniz ile birlikte Öykü ve Kaan aynı anda arkadaşlarını onaylar anlamda başlarını salladılar.
-"Ayla'da çok tatlıydı." diyen Kaan ile birlikte iki genç kız aynı anda
-"Kesinlikle." dedikten sonra tekrar sessizleştiler. Bu sessizlik yemek yiyecekleri mekanda masaya oturup siparişlerini verene kadar devam etti. Yanlarından uzaklaşan garson ile Öykü
-"Denizyıldızı anlatacağım dedin ama anlatmadın. Yenge adayın nasıl?" Genç kız, geçen günü hatırladığında yüzündeki gülümsemeye engel olamazken
-"Adı Sude. Muhteşem biri. O kadar sıcakkanlı ve ilgili ki anlatamam... Voleybol maçlarımı izlemek için gelecek. Sizi tanıştırırım."
-"Melih'in adına çok sevindim. Doğru insanı bulmak zor." diyen Kaan'a bakan Deniz sesindeki heyecanı saklamadan
-"Doğru insanı bulmak zor ama benim ağabeyim bulmuş. Ağabeyim diye demiyorum ama kendisi çok şanslıdır."
-"İnsan ağabeyini hiç mi kıskanmaz. Ben seni anlayamıyorum." diyen Öykü karşısındaki arkadaşını bakışlarıyla sorguluyordu.
-"Ağabeyim mutlu olduktan sonra neden kıskanayım ki?"
-"Ben senin gibi rahat olamam. Kıskançlıktan önce ölür sonra öldürürüm herhalde."
-"Ne yani ağabeyin yanında bir kızla geldiğinde kavga mı çıkaracaksın?"
-"Tabiki de hayır! Ben kavgacı bir insan değilim ama bu o kızın canına okumayacağım anlamına gelmiyor." diyen arkadaşı ile dudaklarının yukarı doğru kıvrılmasına engel olamayan genç kız 'Öykü'yü hiçbir kız çekmez. Bu da demek oluyor ki Demir, Öykü yüzünden evde kalacak.' düşünceleriyle istemsizce mutlu oldu genç kız. 'Kesinlikle bir şansım var. Hem de Öykü sayesinde.'
-"Canına istediğin kadar okuyabilirsin tatlım. Demir benim gibisini bulamaz." dedikten sonra telefonundan saatine bakıp arkadaşlarına geri döndüğünde kendisine şaşkınlıkla bakan ikiliyle ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.
-"Senin gibisini derken?" diyen Öykü ile söylediğini tekrar kafasında tartan genç kız biranda gülmeye başladı. Bu gülme birçok kişi için normal olarak karşılansa da Deniz için sorun var demenin farklı bir versiyonuydu.
-"Benim gibisini derken... Benimki gibisini yani benim yengem gibisini bulamaz demek istedim. Özne eksikliği." dediğinde Öykü anladım dercesine başını aşağı yukarı sallarken garsonun siparişleri getirmesi ile konunun dağıldığını düşünerek derin bir nefes aldı. Dikkatli bir şekilde Öykü'ye baktığında arkadaşının gayet normal bir şekilde önündeki patatese ketçap sıkmasını olağandışı birşeymiş gibi meraklı bakışlarla incelerken sorun olmadığını farkettiğinde derin bir nefes alıp bakışlarını istemsizce tam karşısında oturan Kaan'a çevirdiğinde istemsizce yutkundu. Biliyordu genç kız karşısındaki sorgulayan bakışlar 'Acaba mı?' demiyordu. Anladığını bas bas haykırıyordu kendisine. İnkar etse bile işe yaramayacağının da farkındaydı. Çünkü Deniz bu hayatta bir kendisine bir de on iki yıllık arkadaşı olan Kaan'a yalan söyleyemiyordu.
XXXXXXXXXXXXXXXX
HERKESE MERHABA.
YENİ BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİNİZ.
UMARIM VAKTİNİZİ AYIRDIĞINIZA DEĞMİŞTİR.
BEĞENİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geniş Zamanda SEN - TAMAMLANDI
Chick-Lit"Bir kız düşünün... Henüz 17 yaşında. Bir kız düşünün... Olabileceğinden fazla olgun, fazla güçlü, fazla yıpranmış. Bir kız düşünün... Anne ve babası tarafından sevilmeyen, ilk aşkım dediği ağabeyi tarafından geride bırakılmış. Kendisinden sevgisini...