Hoofdstuk 2

74 5 1
                                    

Harry's pov

Ze stapt verlegen binnen. Ik ren snel naar boven om een handdoek en wat van mijn schone kleren te halen. Ik pak een joggingbroek een een sweater. Ze zijn vast te groot. Ik ren snel weer naar beneden waar er een nat meisje staat.

'Hier je kan je boven omkleden.'

'Dankje' Ze loopt de trap op. Ik weet niet eens hoe ze heet.

'Wacht hoe heet je?' Het lijk of ze aarzelt.

'Laura' Laura wat een beautiful name. Laura Styles. Klinkt perfect. Nee Harry je mag niet op het eerste beste meisje verliefd worden die je ziet. Wie zegt dat ze jou leuk vind! Ik loop de kamer binnen. Oke nu niks verpesten. Ik zet de waterkoker aan. Ik gooi de helft van mijn la eruit op de hartjes chocola te vinden. Ik schenk het kokende water in 2 mokken en doe er. Theezakjes in en lekker veel suiker. Ik zet ze op tafel neer en doe de chocola in een schaaltje. Net optijd want ze komt net naar beneden. Ze is nog mooier dan eerst. Ze gaat verlegen op de bank zitten en ik ga dicht naast haar zitten. ze pakt de thee en drinkt een slok. Ze sluit de mok in haar handen en warmt zich er aan op. Ze pakt aarzelend een chocolaatje en doet hem in haar mond. Ze doet haar ogen dicht en geniet ervan. Het is vast een student. Die hebben het niet zo breed. Ik zou niet kunnen leven zonder chocolade!

'Wil je een film kijken?' ze knikt. Ik pak de film The Last Song. Wedden dat ze gaat huilen. Deed ik ook de eerste keer. Ik stop de dvd er in en ga naast haar zitten. Ze kruipt dicht tegen me aan en ik sla een arm om haar heen. Zo zitten we de hele film lang. Nu komt het stukje dat de vader dood gaat en ik geef een kus op haar kruin. Ik veeg heel sexy haar tranen weg.

'Dit moeten we vaker doen.' De film is afgelopen en we wisselen nummers uit. Dit was de beste date die ik ooit gehad heb tenminste tot nu toe.

The Rain {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu