Harry's pov
Ik zet haar af bij haar kamer. Ik vind het echt heel rot dat ik het geheim moet houden. Ik moet ook nog naar een saai interview.
'Hey Hazz'
'Hello Boys' De jongens zitten al klaar op hun stoelen. Ik ga op de lege stoel naast Louis zitten.
'Hallo One Direction ik heb wat vragen voor jullie.' De jongens mompelen instemmend maar ik kan mijn hoofd er niet bij houden. Het dwaalt telkens af naar Laura. Haar mooie lange zwarte haar.
'Harry we hoorde dat je een relatie had? Vertel is wat over haar.' Louis stoot me aan en fluistert snel de vraag.
'Ze heet Laura en ze is het liefste en knapste meisje van de wereld. We hebben nu een week wat.' De man gaat door met het interview en vraagt nog wat dingen aan de jongens. Ik kan mijn hoofd er niet bij houden. Laura heeft mijn gedachten veroverd. Wat als ze er achter komt dat ik in een boyband zit. Ze had het vast door toen ik opeens de radio uitgooide. Ze is best nieuwsgierig. Misschien moet ik het haar gewoon vertellen. Ik durf het niet. Straks wil ze niet meer met me omdat ik het verzwegen heb. Ik zal het ooit moeten vertellen. Ik kan het beter uitstellen. Louis geeft me een setje. Ik val bijna van mijn stoel maar weet net op tijd mijn evenwicht te herstellen. Blijkbaar word er een foto gemaakt. Ik lach snel en er word een foto gemaakt. Ik sta op en wil weg. Ik moet het haar vertellen.
'Its got to be youuuuuuuu' Mijn mobiel gaat af. Wie kan dat zijn. Ik kijk op mijn op mijn scherm. Laura. Die moet ik net spreken maar liever persoonlijk. Toch besluit ik op te nemen.
<
'Met Harry. Ik moet je wat vertellen.'
'Misschien dat je in een boyband zit?!! Ik hoef je nooit meer te zien. Hoe kun je zoiets verzwijgen. Asshole!'
>
Ze hing op. Ze schreeuwde gewoon tegen me. Het is over. Ik zak neer op de grond. Dit mag niet er einde zijn. Ik sla de handen voor mijn ogen. de tranen komen. De tranen van ongeloof. Opeens zitten de jongens om me heen. Niall slaat een arm om me heen. lief van hem.
'Je kan haar wel terug winnen! Jij bent Harry Styles!' Was het maar zo. Hij weet kent dit gevoel niet. Laura is het liefste en knapste meisje ter wereld. Hij kent haar niet zoals ik haar ken.
'Wijze woorden Zayn maar ik kan het niet.' Ik kan het echt niet.
JE LEEST
The Rain {ON HOLD}
FanficLaura is een doodnormale meisje uit Londen tot ze opeens een bijzondere ontmoeting krijgt met niemand minder dan Harry Styles maar liefde is niet voor eeuwig. Of toch wel..... Dat zal Laura helaas zelf moeten uitvinden. Dat zal niet het enige proble...