Hoofdstuk 10

56 5 0
                                    

Harry's pov

'Laura?' Ze kreunt zachtjes. 'Stil jongens, ze slaapt!' Ze ziet er schattig uit zo opgerold als een balletje. Ik til haar op en gelukkig slaapt ze door. Ze is echt veel te licht. Wacht we hebben geen avond gegeten. Ik draag haar naar de auto. De sterren zijn prachtig. Ik leg haar op de achterbank met mijn jas over haar heen. Ik stap zelf voorin. Zou ik haar naar huis brengen? Waarom breng ik haar niet naar mijn huis . Dan maak ik daar eten voor ons. ik start auto en rij naar mijn auto. Ik doe de deur open en Danilo komt meteen op me afrennen. Ik aai hem over zijn bol. Ik heb altijd al van honden gehouden. Ik hou de deur open en til Laura uit de auto en breng haar naar binnen en leg haar neer op de bank. Ik kijk in de koelkast en zie wat bruikbare dingen. Ik ga denk een salade maken met van alles en nog wat. Snel begin ik en binnen een kwartier heb ik een lekkere salade bereid. Ik geef Danilo de opdracht om Laura wakker te maken en hij rent de kamer binnen. Hij springt boven op haar en likt haar gezicht. Ze springt meteen op en ik lach.

'Niet grappig waarom moest dat.' ze klinkt sjagerijnig.

'Uw avond eten prinses.' Ze fleurt meteen op en we gaan zitten aan de bar die aan de keuken grenst en ik ren de keuken in en pak mijn salade. Ik zet de salade op tafel en doet als een echte heer salade op haar bord en op het mijne. Als we het op hebben pak ik 2 ijsjes uit de koelkast. Als we die ook ophebben til ik mijn prinses op. Ze laat zich vrijwillig meevoeren. Ik breng haar naar mijn slaapkamer en leg haar op mijn bed. Ik vlucht mijn badkamer in. Ik check mijn haar en adem. Ik trek mijn shirt uit en loop de kamer weer in. Laura licht onder de dekens en als ze ziet dat ik een sixpack heb licht haar gezicht op en word ze ook een beetje rood. Ik schuif naast haar en trek haar naar me toe. Ze trekt de lijnen van mijn sixpack over. Na een tijdje merk ik dat ze ik slaap gevallen is. Zelf merk ik dat het niet meer lang duurd voor ik zelf ook in slaap val. Ik geef haar kort een kus op haar kruin en ze kreunt zachtjes. Ze is lief als ze slaapt. Langzaam worden ook mijn oogleden zwaar en vallen ze dicht.

The Rain {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu