Laura's pov
Gelukkig heeft mijn moeder geld overgemaakt toen ik alles vertelde. Mijn moeder waarschuwde voor Harry maar ik geloof haar niet. Harry kan niet verkeerd zijn. Ik voel het gewoon. Alleen voelt het alsof hij iets verbergt. Het kan vast niet belangrijk zijn. Ik hoop dat hij me net zo leuk vind als ik hem. Hij keek zo lief naar me. De blik van de persoon zegt meestal iets over de persoonlijkheid. Hij ziet er misschien heel stoer uit maar zo is hij niet. Hij is is charmant en soms een beetje ongeduldig. Over Harry gesproken ik voel mijn mobiel trillen. Hij stuurt me de hele dag door lieve berichtjes. Kijken wat hij me nu stuurde.
"Hey prinses, Ga je vanavond mee uiteten?"
Wat lief. Ik wil zo graag maar hij doet al zo veel voor mij. Zal ik nee zeggen? Ik wil hem wel graag weer zien. Ik ga anders wel mee maar ik moet echt sparen zodat ik iets terug kan doen.
"Ja graag."
"Dan kom ik je nu ophalen."
Wacht. nu? mijn haar zit niet en ik hem mijn pyjama nog aan. Ik ren naar mijn slaapkamer. Het is vandaag wel mooi weer dus ik pak mijn rode jurk. Ik steek mijn haar mooi op en ik hoor de bel al gaan. Ik pak snel mijn rode hakken en trek ze aan. Voor de deur staat Harry met een heel sexy v-hals t-shirt en een spijkerbroek. Wauw het staat hem zo mooi. Hij steekt zijn arm uit en ik pak zijn hand. Hij geeft kort een kus op mijn hand. Ik giechel en hij lijd mij naar zijn auto. We rijden weg. Onderweg staat de radio aan. Ik zing zachtjes mee. Opeens komt er een nummer. Het is mooi. Als het afgelopen is begint de radioman.
'Dit was Diana van one di-'
Opeens zet Harry zenuwachtig de radio uit. Ik kijk hem aan en hij kijkt snel weg. Wat doet hij nou opeens raar.
'We zijn er.' De rest van de reis was het stil. Ongemakkelijk stil. Ik kijk om me heen. Ik zie een schattig restaurant en een tafel aan het strand en heel veel kaarsjes in het water drijven. Ik sla mijn handen voor mijn mond.
'Het is perfect.' Hij slaat een arm om me heen. We lopen naar de tafel. De hele tafel is gedekt met lekkere dingen. Ik ga zitten en Harry schuift mijn stoel aan. Dit is het mooiste wat ooit iemand voor me gedaan heeft. Verlegen pak ik een broodje met kruidenboter en eet er een klein hapje van. Het is gewoon zo perfect. Ik heb dit al zo lang niet gegeten. Alleen maar studenten goedkope troep. Verlegen pak ik mijn bord en vul hem met een beetje van alles. Harry zoekt nauwkeurig uit wat hij wil. Het doet me kort lachen. Hij kijk me aan net een blik van "is er iets?" Ik hou snel me lach in en doe net alsof er niks gebeurt is.
'Het nagerecht.' De ober komt aan met een enorme schaal vol met ijs en er steken sterretjes tussen. Er zijn zoveel smaken ik zou niet weten wat ik moet nemen. Ik pak een schaaltje en neem Banaan, Energie en citroen tenminste dat denk ik. Het ijs smaak heerlijk. Stiekem pak ik nog een bolletje. Harry glimt helemaal. Hij heeft het naar je zin dat zie je zo maar is ook een tikkeltje nerveus.
JE LEEST
The Rain {ON HOLD}
FanfictionLaura is een doodnormale meisje uit Londen tot ze opeens een bijzondere ontmoeting krijgt met niemand minder dan Harry Styles maar liefde is niet voor eeuwig. Of toch wel..... Dat zal Laura helaas zelf moeten uitvinden. Dat zal niet het enige proble...