Hoofdstuk 9

64 6 0
                                    

Laura's pov

Ik sta in een kleine ruimte. Harry steekt zijn duim naar me op. Ik haat studio's maar deze is mooi. Harry stond erop dat we een single voor YouTube opnamen. Ik gebruik YouTube nooit. Ik luister gewoon mijn eigen muziek. Ik hoor een piep en dat betekent dat de muziek begint en ik bijna moet zingen. Ik wil het niet. Ik wil niet beroemd worden. Ik ren de studio uit in Harry's handen. ik voel tranen opwellen.

'Ik wil het niet Harry.' hij slaat zijn armen beschermend om me heen en fluistert lieve dingen in mijn oor.

'Wil je mee naar een interview?' Dat lijkt me wel beter dan dit. Ik wil ook dat Harry me nooit meer loslaat. Een interview leek me altijd al cool om te houden of om geïnterviewd te worden.

'Alleen als je me draagt.' Ik hoor Harry hard lachen en ik kijk hem met puppy ogen aan. Zijn gezicht staat meteen serieus en hij mompelt iets van Ships.

'Okeej....' Hij lacht weer en tilt me op. Net als altijd in de film als de vrouw de drempel gedragen word. Alleen heb ik geen mooie bruidsjurk aan. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en geniet van het ritme van zijn hart. Het maakt me rustig. Voor ik het weet is het al voorbij. Ik zit op den stoel en ik zwaai kort naar Liam, Louis, Niall en Zayn die ook in de ruimte zitten.

Ik kijk op mijn horloge. Zijn ze serieus na een uur nog niet klaar? Dit is echt veel saaier dan ik me had voorgesteld. Als ik nog een keer op mijn horloge kijk zie ik pas de tijd. Het is al 10 uur s'avonds. Ik hoop niet dat het nog lang gaat duren. Ik voel me moe en ik heb honger. Ik voel heel langzaam mijn oogleden zakken. Het was ook een zware dag. Gelukkig is het vakantie anders moest ik morgen naar het college. Het laatste wat ik hoor is Harry's lieve sexy stem.

The Rain {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu