Harry's pov
*ringggg*
Ik word langzaam wakker van een hard geluid. Een zoet geur komt mijn neus in. Ik open mijn ogen en zie hoe Laura in mijn armen slaapt. Dan pas bedenk ik me dat de bel ging. Ik kijk op de klok er zie dat het al 10 uur is. Wacht het is dinsdag... SHIPS de tour begint vandaag! helemaal vergeten! Gelukkig hadden we onze tassen al ingepakt. Zachtjes maak ik Laura wakker
'Babe de tour begint en we moeten binnen 5 minuten klaar zijn.' Ze kreunt zachtjes maar na een paar seconden springt ze ineens op alsof het tot haar doordringt. Ze rent naar boven en binnen 2 minuten ziet ze er perfect uit terwijl ze half struikelt van de trap loopt omdat trap lopen en schoenen aantrekken niet samen gaat. Ik vang haar net op tijd op en sleur haar mee naar de auto waar Paul al zit te wachten. Ik heb de koffers al in de auto geladen.
'We zijn er!' Paul schrikt me op. Laura stapt uit en kijkt verbaast naar het grote privé vliegtuig. Ja als we reizen doen we dat wel in style. Ik til haar op en ze slaat haar benen om mijn middel. Ik neem haar mee het vliegtuig in waar de rest van de jongens al zitten aan een tafel voor met eten. Ik voel me maag knorren. Ohja vergeten te ontbijten. Naja dat kan nu ook. We nemen plaats op een bank en Laura valt in mijn armen in slaap. Dit arme gewone stadsmens heeft volgens mij nog geen idee wat voor groot avontuur haar te wachten staat.
'Ready for take off.' Ons vliegtuig stijgt op. Laura schrikt wakker. Ze kijkt om haar heen en beseft dan waar ze is. Meteen rent ze naar het raam en staat als een klein kind te kijken hoe de aarde steeds verder weg gaat. Na een kwartier heeft ze het wel gezien pakt ze een broodje en komt weer tegen mijn buik aanliggen. De jongens maken "Ahh" bewegingen met hun mond en ik werp ze een dodelijk blik toe. Ze zijn gewoon jaloers. Ik aai door Laura's haar en de jongens vertrekken naar hun kamers.
'Harry? Zou je altijd van me houden?' Ik schrik door de onverwachte vraag. Zou ze serieus denken dat ik van een ander kan houden???.
'Ja.' natuurlijk!
'Beloof het Harry!'
'Lieve Laura ik beloof met heel mijn hart dat ik altijd van je zou blijven houden. Er zal nooit iemand belangrijker zijn in mijn leven dan jij.'
Ze lacht. Ik had nooit verwacht vroeger dat ik in een privé vliegtuig zou vliegen met er mooiste meisje van de wereld liggend op mijn buik. Geef toe dit zou elke jongen wel willen. Alleen andere zouden er alleen over kunnen dromen en ik heb het gewoon.
JE LEEST
The Rain {ON HOLD}
FanfictionLaura is een doodnormale meisje uit Londen tot ze opeens een bijzondere ontmoeting krijgt met niemand minder dan Harry Styles maar liefde is niet voor eeuwig. Of toch wel..... Dat zal Laura helaas zelf moeten uitvinden. Dat zal niet het enige proble...