Hoofdstuk 8

61 5 0
                                    

Harry's pov

Ik zit onder een boom en kijk naar een lieveheersbeestje dat op mijn duim land. Opeens valt er een grote regen druppel neer net naast het beestje. Het vliegt meteen weg. De regen tikt zachtjes op de bladeren. Ik kijk voor me en daar zit ze dan. Het mooiste meisje van de wereld. Er zit een bloem in haar mooie zwarte lokken. Ze lacht en het staat haar goed. Ik kijk naar de - volgens haar schattige - picknick. Als ik omhoog kijk zie ik de lichtjes in de boom hangen. Ik focus me weer op de picknick en pak een gekleurde cupcake. Ik heb ze zelf gemaakt. Alles was hier staat trouwens. Net als ik nog een hap wil nemen word ik verblind door een kort vel licht. Een licht dat ik maar al te goed ken. Laura schrikt duidelijk en kruipt naar me toe en verstopt haar gezicht in mijn jas. Nog een flits. Zo plotseling als het kwam is het weg.

'Wat was dat Harry.' Moet ik haar de waarheid vertellen? Ze komt er wel achter maar ik besluit toch voor de waarheid te kiezen.

'Dit zal je wel vaker meemaken.'

'Wat dan?'

'Pers.' Ze maakt een O mond. Ik zie dat het haar niet bevalt. Dat het haar bang maakt. Et zal niet anders zijn. Dat is het nadeel van beroemd zijn. Ze laten je echt maar dan ook echt nooit met rust. Ik kijk naar haar maar zij kijkt weg. Ik knuffel haar.

'We kunnen er niks aan doen.' Ze knikt.

'Harry wil je voor me zingen?' Ik doe of ik diep moet nadenken maar natuurlijk wil ik voor haar zingen! Ik wil alles voor haar doen.

'Nauw......' Ze kijkt me aan met puppy ogen en tja daar kan ik echt niet tegen.

'Okeej.' Ik pak me gitaar. Ik stem hem kort en speel dan wat akkoorden voor ik aan een liedje begin. Ik kies rather be uit. Als ik bij het zin gedeelte aankom doe ik mijn mond open om te zingen maar ik word onderbroken door een prachtige stem. Ik speel door en Laura zingt de tekst. Haar stem is zo zuiver en mooi.

'Wat vond je ervan?' Ze kijkt me een tikkeltje onzeker aan. Dat komt omdat ik allang klaar ben en ik haar nog steeds aanstaar.

'Het was het mooiste wat ik ooit gehoord heb.' Ze bloost. Het staat haar schattig maar toch sexy.

The Rain {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu