Laura's pov
Ik dacht dat dit saai zou zijn. Ik heb Lux op de glijbaan en zet haar op mijn schoot. Harry komt achter me zitten en slaat zijn armen om me heen en daar gaan we dan.
'Wiiioeeeeeeeeh.' Het is echt een mini glijbaan maar we hebben de grootste lol. Als iemand een maand geleden had gezegd "Hey Laura over een maand heb je een vriendje en ga je met hem van de glijbaan." had ik diegene voor gek verklaard en heel hard uitgelachen. Het klinkt ook totaal niet logisch.
'Laten we gaan zwemmen.' Harry dankje! Ik hou van zwemmen.
'Yeeeeeeey jaaaaaaaa.' schreeuwen ik en Lux in koor. Harry lacht. Vandaag mag ik kinderachtig zijn.
'Okeej welke glijbaan als eerst?' Lux rent meteen naar de roze glijbaan. Was te verwachten. Ik ren er achter aan. Het water is koud en hij gaat gelukkig sneller dan de vorige want eerlijk gezegd was hij een beetje saai. Lux en ik genieten volop en we vallen in het water.
'Nog een keer!' schreeuwt Lux en ze rent alweer naar trap. Ik wil haar achter na gaan maar ik word onderwater getrokken. Typisch Harry. Gelukkig ben ik sterk en haal mezelf uit mijn greep en ren naar buiten. Het regent. Net als bij onze ontmoeting. Het maakt me niet uit ik ben toch al nat. Dan kus hij me. Ik voel de regen niet meer. Ik heb geen idee hoelang ik hier al sta maar opeens voel ik twee handjes om mijn been. Mijn been word geknuffeld. Ik onderbreek de kus en Lux staat aan mijn been. Oeps die waren we even vergeten. Ze pakt mijn hand en sleurt me mee.
'Regen is koud. Kom we gaan naar de grote glijbaan.' Tja niks tegen in te brengen. Ik zwaai lachend naar Harry en ren met Lux de trap op. We glijden en er zijn allemaal lichtjes. Na lang ooooh en aaaaaah geroep komen we proestend van het lachen beneden in het water.
'Patatjes!!' Lux je bent geniaal! Precies wat ik net dacht!
'Jaaaa!' Nu kunnen we de dag afsluiten. Ik ben namelijk al best moe. Ook Lux gaapt. Ik til haar op en ze valt in mijn armen in slaap. Ik geef haar over aan Harry en ik ga me omkleden om naar huis te gaan. Als ik uit mijn hokje stap staat Harry al klaar. Hoe doen jongens zo snel. Ik loop naar de spiegel en probeer mijn haar dat alle kanten op staat in model te brengen. Missie gefaald. We gaan naar de auto. Hij brengt me thuis en ik vlieg meteen mijn bed in met kleren en schoenen. Binnen een paar seconden slaap ik diep.
JE LEEST
The Rain {ON HOLD}
FanfictionLaura is een doodnormale meisje uit Londen tot ze opeens een bijzondere ontmoeting krijgt met niemand minder dan Harry Styles maar liefde is niet voor eeuwig. Of toch wel..... Dat zal Laura helaas zelf moeten uitvinden. Dat zal niet het enige proble...