Hoofdstuk 11

55 6 2
                                    

Harry's pov

Ik schrik wakker. Naast me ligt Laura en ik herinner me gister avond. Zachtjes sluip ik uit bed en kijk naar hoe ze slaapt. Ik zou nu op het bed willen springen of zoiets gemeens. Ik grijs alleen al bij de gedachte. Eerst moet ik voor iets zorgen zodat ze niet boos word. Ik sluip naar de keuken en maak alvast twee eitjes met baccon. Ondertussen smeer ik twee broodjes met jam. Ik heb een beter idee. Laten we in de tuin onder mijn favoriete boom gaan picknicken! Ik zoek een mand en doe de broodjes met jam in een trommel en gooi het in de mand. Ik gooi de koelkast open en pak jud'orance ofso. Gewoon niemand weet hoe je dat ooit zegt. Ik smijt er ook in de picknickmand en ga op zoek naar een kleedje. Ik leg het eerste kleed dat ik zie onder de boom. Dat heb ik mooi geregeld nu alleen de picknickmand nog. Ik heb het gevoel of ik iets vergeten ben. WACHT DE EIREN MET BACCON!!! Ik ren naar binnen en doe het vuur uit. Gelukkig het is nog niet verbrand. Ik haal het uit de pan en doe het op pistoletjes. Als ik die ook in de mand heb gemikt zet ik de mand buiten neer. Nu Laura wakker maken. Ik ren naar boven en spring op het bed.

'Harry doe alsjeblieft niet zo kinderachtig.' Yep dat is Laura. Ze heeft een prachtige ochtendstem. Ik sleur haar uit bed en sleur haar mee naar buiten. De zon begint warm te worden en ik pak de mand uit. Ik wil net aan het prachtige ontbijt beginnen als we ruw onderbroken worden.

'Hey tortelduifjes.' Ohnee wat doet Louis nou hier?! Geloof me hij is echt mijn vriend maar waarom precies nu? 'Is er geen ontbijt voor mij?'

'Nee Lou waarom kom je?'

'Het is jouw beurt om op Lux te passen.' Opeens zie ik Lux achter Louis vandaan schieten en ze vliegt me om de nek. Ik draai haar vrolijk in het rond. Als ik opkijk is Louis verdwenen. Fijn dit was ik dus vergeten.

'Ome Harry gaan we naar de speeltuin?' Ik zie Laura lachen en Ja knikken. Dan rent Lux ook op Laura af en knuffelt haar.

'Jij ben lief! Ga je ook mee van de glijbaan?'

'Natuurlijk en Harry eeeh ik bedoel Ome Harry gaat ook mee.' Oh jee.Ik van de glijbaan? Dat kan nog best leuk worden. Ik grijns. Het ontbijt eten we later wel op ofso.

The Rain {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu