Laura's pov
Ik kijk naar het zilveren kettinkje om mijn nek. Er hangt een mooi zilveren hartje aan met onze namen in gegraveerd.
~
Flashback:
Opeens gaat Harry op zijn knieën. 'Lieve Laura, We kennen elkaar nog niet zo lang maar ik hou van je en ik weet zeker dat je de ware bent.' Ik pak het doosje uit mijn achter zak. 'Lieve Laura wil je mijn meisje zijn?' In het doosje zit een prachtige blinkende ketting in. Ik sla mijn handen voor mijn mond. Er loopt een kleine traan over mijn wang.
'Ja heel graag.'
~
Het is nu een week geleden. We zitten bij mijn moeder op de bank aan de thee. Harry heeft gewoon een pak aan gedaan. Toen ik hem zag heb ik hem eerst uitgelachen maar nu kan ik mijn lach wel inhouden. Mijn moeder kan het goed met Harry vinden. Ze weet niet dat Harry een tatoo heeft maar dat kunnen we beter geheim houden.
'Ik vond het heel leuk maar ik heb een afspraak op mijn werk.' Ik sta op om met Harry naar huis te gaan. Harry zet me af bij mijn huis. Harry gaat door naar zijn werk. Ik heb geen idee wat voor werk hij doet. Ik heb gespaard en kan eindelijk gewoon rustig shoppen. Ik loop naar buiten en loop de eerste beste winkel binnen. Sting. Yes ik loop natuurlijk mijn lievelings winkel binnen. Ik kijk wat tussen de rekken. Ik kies 2 shirtjes en een hempje uit en ga afrekenen. Het regent en omdat ik nog steeds geen regenkleding heb gekocht ga ik maar naar huis. Ik ren door de regen mijn kleine kamer binnen. Ik besluit om te gaan douchen en ik zet de radio app op mijn mobiel aan. He daar heb je dat ene liedje. Diana.
'Dit was het liedje Diana van One Direction.' Oh zo heten ze dus. One Direction. Het komt me ergens bekend voor. Ik kijk wel een keer op Google als ik zin heb. Ik smeer me in met Dove en douche me af. Ik droog me af en trek een onesie aan. Ik wil dus niet meer de deur uit vandaag. Ik zet de tv aan.
'24 en 25 juni komt One Direction -de Boyband van de eeuw- naar Nederland.' Opeens verschijnt er een foto van One Direction op de tv. WACHT DAT IS HARRY!!
JE LEEST
The Rain {ON HOLD}
FanfictionLaura is een doodnormale meisje uit Londen tot ze opeens een bijzondere ontmoeting krijgt met niemand minder dan Harry Styles maar liefde is niet voor eeuwig. Of toch wel..... Dat zal Laura helaas zelf moeten uitvinden. Dat zal niet het enige proble...