11. fejezet

4.5K 161 3
                                    

Az ígéret


Viv hevesen kalapáló szívvel riad fel, és először fogalma sincs, mi történt. Nyomasztó és nehéz érzés telepszik rá, mintha valami nem lenne rendben. Mélyeket lélegzik, kinyitja a szemét, de annyira fáradt, hogy rögtön újra be is hunyja. Biztos valami rosszat álmodott, de ha így van, akkor nem aludhat vissza, mert az álmai mindig legalább olyan csökönyösek, mint olykor ő maga. Muszáj nyitva tartania a szemét, csak egy picit, hogy igazán felébredjen, aztán már aludhat is vissza.

A lány az oldalára fordul, furcsállja, hogy nem érzi maga mellett Eriket. Arrébb furakszik a takaró alatt, de a lepedő magányos hidege érinti csak a férfi teste helyett. Hol van Erik?

Vivien ekkor jön rá, hogy nem egy rossz álom, hanem a férfi hiánya ébresztette fel – hogy nem érzi, ahogyan összeér a testük, hogy nem érzi a takaró alatt halkan szuszogó forróságot, amely átöleli őket. Még mindig küzd azzal, hogy nyitva tudja tartani a szemét, pedig már ébren van, már a legkevésbé sem álmos, a szeme mégis mintha le akarna ragadni. Talán menekülne a valóság elől, vissza oda, ahol minden felhőpuha és olyan könnyű, akár a csillagok derengő fénye.

Nagy nehezen feltápászkodik az ágyról. Nem kapcsol villanyt, érzi, hogy Erik nincs a szobában, de talán csak a fürdőbe kellett kimennie. Csoszogva, mezítláb megindul. Hideg a padló, szeretne visszabújni az ágyba, szeretné a lábát összefonni Erik lábával, szeretné érezni, ahogy a férfi a lábfejével a talpát próbálja simogatni, ő pedig halkan sikongatva, nevetve húzza el újra és újra a lábát, mert nagyon csiklandós.

A keze rátalál a kilincsre, kibotorkál az előszobába. Az éjszaka értetlenül pislog rá, és Viv is pislog, de így sem lát semmit, mert a szeme a legkevésbé sem akar engedelmeskedni az akaratának. A falat tapogatva elvergődik a fürdőszobáig, de nem hall semmit, és a küszöb felett sem szivárog ki fény. Erik nincs a fürdőben.

Vivien könnyek csípését érzi, és a lelkében egyre hidegebben tátong az elveszettség. Visszaindul a szobája felé, de most már igazán zavarja, hogy nem lát semmit, mert hiába erőlködik, a szeme nem marad nyitva. Kitapogatja a lépcső korlátját, és megindul lefelé, miközben küzd azért, hogy normálisan tudjon levegőt venni. Sose volt még pánikrohama, de most úgy érzi, az se lehet ennél rosszabb.

Ki kell nyitnia a szemét, muszáj végre normálisan látnia. Nem is érzi magát fáradtnak, nem érez semmit az ijedtségen kívül, akkor mégis miért nem tud felnézni? Egyre akaratosabban pislog, félhomály kapaszkodik a pilláiba, és valami visszakövetelné magának, a sötétség talán, de a lány nem hagyja magát.

Szaporán kapkodva a levegőt kinyitja a szemét, és a plafonra mered.

Álmodott, az egész csak egy rossz álom volt. Nem kell oldalra fordulnia, érzi maga mellett Eriket.

Viv kitöröl a szeméből néhány könnycseppet, miközben azon morgolódik magában, hogy micsoda egy ostoba álom, ő pedig micsoda nyavalygós liba. Reggel majd elmeséli Eriknek, és jót mosolyognak az egészen, most azonban a magány hidege még összeszorítja a szívét.

Az oldalára fordul, kicsit felhúzza a lábát a takaró alatt, és jó érzés, hogy a térde Erik combjához ér. A férfi szőrszálai szelíden csiklandozzák, épp annyira, hogy kellemes legyen. A laptopból áradó derengő fény elég ahhoz, hogy kivehesse Erik arcvonásait – nem mintha nem tudná bármikor tisztán maga elé képzelni, de azért látni mégis jobb. Az ajka ívét, a szemöldöke komor, fekete vonalát, a szempillái remegését, az orra határozott ívét, a borostás arc megkapó férfiasságát. Vivien tekintete lejjebb siklik Erik vállára és karjára. Imádja érezni, ahogy Erik öleli, imádja, amikor megfeszülnek és kidudorodnak az izmai. Szereti, hogy Erik ennyire erős – ha vele van, mindig biztonságban érzi magát, talán azért is, mert a férfihoz képest ő elég pici és törékeny.

SzívvarázsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora